مهری: در برترین شرایط در فینال حاضر هستیم ، می خواهیم قهرمانی را به طرفداران تقدیم کنیم

به گزارش مجله بابلسر، سعید مهری هافبک استقلال که به علت محرومیت در بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل نساجی غایب بود، تاکید نمود باوجود مصدومیت از ناحیه بینی، مسئله ای برای حضور در فینال ندارد.

مهری: در برترین شرایط در فینال حاضر هستیم ، می خواهیم قهرمانی را به طرفداران تقدیم کنیم

مهری در مورد آخرین وضعیتش در گفت وگویی با خبرنگاران گفت: متاسفانه در بازی مقابل نساجی حضور نداشتم اما خدا را شکر تیم مان بازی خیلی خوبی را انجام داد و توانستیم با 4 گل پیروز شویم. امیدوارم همین روند را در بازی فینال هم داشته باشیم و بتوانیم با کسب عنوان قهرمانی دل طرفداران را شاد کنیم.

مهری در پاسخ به این پرسش که آیا اینکه جای خالی اش در بازی با نساجی احساس می شد، تاکید نمود: خیر. خوشبختانه شرایط تیم مان طوری است که هر کسی بازی کند، برترین عملکردش را در زمین به نمایش می گذارد، چراکه استقلال در مسیر خیلی خوبی است و همه بچه ها عالی کار می نمایند. انشاءالله ختم به خیر هم گردد و بتوانیم جام قهرمانی را کسب کنیم.

در بازی با نساجی، مهدی پور به جای مهری بازی کرد، اما با توجه به کارتی که او گرفت از بازی در فینال محروم شد. مهری درخصوص اینکه آیا برای بازی فینال می تواند استقلال را همراهی کند، گفت: بله مسئله ای ندارم. حتی در روزی که استقلال با نساجی بازی داشت، تمرین کردم. چند روز پیش بینی ام را جراحی کردم، اما الان با گارد محافظ تمرین می کنم. هر وقت هم دکتر اجازه داد، گارد را برمی دارم، ولی مسئله ای برای بازی کردن ندارم و می توانم برای تیمم به میدان بروم. انشاءالله هرچه خیر است، اتفاق بیفتد. تیم مان برترین شرایط را دارد. حریف مان در فینال، قابل احترام است. امیدوارم برترین بازی مان را در فینال انجام دهیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم که بتوانیم در فینال حذفی هم یک بازی خوب ارائه دهیم و هم بتوانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم. من هم اگر به صلاحدید مربیان بازی کردم تلاشم را می کنم که برترین عملکرد را داشته باشم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 خرداد 1402 بروزرسانی: 6 خرداد 1402 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 2068

به "مهری: در برترین شرایط در فینال حاضر هستیم ، می خواهیم قهرمانی را به طرفداران تقدیم کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهری: در برترین شرایط در فینال حاضر هستیم ، می خواهیم قهرمانی را به طرفداران تقدیم کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید