محرومیت باشگاه های بدهکار از حضور در لیگ های داخلی کشور ها

به گزارش مجله بابلسر، باشگاه های بدهکار در قاره آسیا در صورتی که نتوانند شرایط اقتصادی خود را سامان بدهند از حضور در لیگ های داخلی کشور ها نیز محروم خواهند شد.

محرومیت باشگاه های بدهکار از حضور در لیگ های داخلی کشور ها

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال حاضر نسبت به شرایط اقتصادی باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان حساسیت زیادی به خرج می دهد و حتی در گذشته بعضی باشگاه های عربستانی را به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی از این رقابت ها کنار گذاشت.

اکنون نیز کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال برنامه ریزی است تا باشگاه های بدهکار از حضور در لیگ های داخلی کشور ها نیز محروم شوند. این مساله در صورت ابلاغ به فدراسیون های فوتبال عضو AFC به احتمال فراوان از دو فصل آینده اجرایی خواهد شد.

به عبارت دیگر باشگاه های بدهکاری مثل استقلال، پرسپولیس اگر نتوانند شرایط بدهی های انباشته خود را معین نمایند ممکن است از دو فصل دیگر حتی مجوز شرکت در لیگ برتر ایران را هم نداشته باشند چه برسد به اینکه بخواهند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند.

در حال حاضر فیفا و ای اف سی به وسیله بستن پنجره های نقل و انتقالاتی باشگاه های بدهکار و حتی کسر امتیاز در لیگ های داخلی کشور ها مداخله می نماید، ولی به زودی ممکن است به باشگاه های بدهکار اصلا مجوزی برای فعالیت در لیگ های داخلی کشور ها داده نشود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 853

به "محرومیت باشگاه های بدهکار از حضور در لیگ های داخلی کشور ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت باشگاه های بدهکار از حضور در لیگ های داخلی کشور ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید