مجهزترین مدل جیپ رونمایی شد

به گزارش مجله بابلسر، بی شک تا به امروز نام شرکت خودروسازی جیپ (Jeep) را شنیده اید. این خودرو که معروف به ماشین گذرنده از جاده های سخت و طاقت فرسا است، اولین بار در جنگ دنیای دوم پا به عرصه خودروسازی گذاشت. جیپ تا به امروز طرف داران زیادی را در سرتاسر دنیا به سمت خود جذب نموده است. خبرها حاکی راهی شدن مجهزترین مدل جیپ به بازار است.

مجهزترین مدل جیپ رونمایی شد

شرکت خودروسازی جیپ هشتادمین سال تأسیس خود را با رونمایی ماشینی جشن گرفت که می گوید پیشرفته ترین خودرویی است که تا به امروز ساخته است. نسل تازه شاسی بلند لوکس گرند چروکی زمستان آینده به بازار می آید و مدلی از آن با موتور هیبرید ساخته خواهد شد.

مشخصات فنی جیپ گرند چروکی 2022

جیپ گرند چروکی 2022 در نسخه پلاگین هیبریدی با نام گرند چروکی 4xe به بازار عرضه می گرددو این خودرو از همان قوای محرکه رانگلر 4xe پلاگین هیبریدی بهره می برد. این قوای محرکه موتوری 2 لیتری بنزینی توربو و 2 پیشرانه الکتریکی را شامل می گردد که می تواند درمجموع قدرتی برابر با 375 اسب بخار و گشتاور 637 نیوتن متر را به فراوری برساند.

یک پکیج باتری 17 کیلووات ساعتی نیز باعث می گردد تا این خودرو به شکل تمام الکتریکی بتواند 40 کیلومتر را بپیماید. بعلاوه برد کلی مدل پلاگین هیبریدی این خودرو 710 کیلومتر خواهد بود. جیپ برای نمایش توانایی مدل هیبرید تصاویری منتشر کرد که ماشین در آن تنها با نیروی موتور الکتریکی به راحتی در سربالایی های تند کوهستان موآب در استان یوتا حرکت می نماید.

طراحی جیپ گرند چروکی 2022

طراحی بیرونی

مهندسان جیپ تأکید قابل توجهی بر طراحی ساختار بدنه ای دارند که قوی، سبک، متعادل و درعین حال کاربردی باشد. برای رسیدن به این هدف Grand Cherokee از بیش از 60 درصد فولاد پیشرفته با مقاومت زیاد تشکیل شده است تا به شکل پذیری، قابلیت استفاده و جذب انرژی یاری کند.

طراحی داخلی

نسل تازه گرند چروکی که مجهزترین مدل جیپ محسوب می گردد، ازلحاظ ظاهری همچون نسخه 3 ردیفه خود است. هنگام ورود به کابین با فضای لوکس روبرو هستیم و تکنولوژی های متعددی مانند سیستم صوتی مکینتاش به چشم می خورد.

هرچند مدل های پایه گرند چروکی به صورت استاندارد با انتقال قدرت محرک عقب عرضه می گردد، اما جیپ بسته به تیپ چند نوع سامانه چهارچرخ محرک شامل کوادرا ترک I، کوادرا ترک II و کوادرا درایو II را برای آن ارائه می نماید. در همه این سیستم ها زمانی که تشخیص داده گردد نیازی به کشش اضافی نیست، به منظور کاهش مصرف سوخت، ارسال نیرو به چرخ های جلو متوقف می گردد.

گرند چروکی در 2 میزان فراوری می گردد که مدل بزرگ تر برای 7 سرنشین جا دارد. داخل ماشین به تازهترین نمایشگر های شرکت استلانتیس، مالک جیپ، مجهز است. علاوه بر نمایشگر 10 اینچی در وسط داشبورد، مشتریان می توانند نمایشگری برای سرنشین کنار راننده هم سفارش دهند. جیپ درحال ساخت مدلی تمام الکتریکی از گرند چروکی است که در سال 2025 به بازار می آید.

آگهی های خری و فروش خودرو جیپ

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1923

به "مجهزترین مدل جیپ رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجهزترین مدل جیپ رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید