ضرورت توجه جدی شهرداران به پروژه های عمرانی نیمه تمام دراستان بوشهر

به گزارش مجله بابلسر، معاون عمرانی استاندار بوشهر بر ضرورت توجه جدی شهرداران به تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام در استان بوشهر تاکید نمود.

ضرورت توجه جدی شهرداران به پروژه های عمرانی نیمه تمام دراستان بوشهر

محمد هادی رستمیان در نشست با شهرداران استان بوشهر بر ضرورت توجه جدی شهرداری ها به انجام پروژه های عمرانی با بهره مندی از منابع مختلف از جمله ارزش اضافه نموده با اولویت اتمام پروژه های نیمه تمام، جلوگیری از زمین خواری و تغییر کاربری های غیر مجاز، جلوگیری از ساخت و ساز های بی رویه و جدی گرفتن جرایم کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری ها تاکید نمود.

او اضافه نمود: شهرداران با تصمیمات تاثیر گذار در فرصت به جای مانده فعالیت های خود را طوری برنامه ریزی نمایند که تا دهه مبارک فجر مورد بهره برداری قرار گیرند

معاون عمرانی استاندار بوشهر بعلاوه بر نظارت جدی شهرداری ها بر ساخت و ساز های تحت نظارت خود در چارچوب طرح های جامع و تفصیلی شهر ها و با توجه به فرصت اندک به جای مانده تا انتها سال و ضرورت ایجاد محیطی شاداب، با طراوت و در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی تاکید نمود.

رستمیان گفت: با توجه به ظرفیت گردشگری استان به خصوص در شهرهای، دیلم، گناوه، بوشهر، کنگان و در راستای افزایش سطح رفاه عمومی مسافران شهرداری ها نسبت به احداث پارکینگ و کمپینگ اقدام نمایند.

خبرنگاران بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 آذر 1401 بروزرسانی: 12 آذر 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1990

به "ضرورت توجه جدی شهرداران به پروژه های عمرانی نیمه تمام دراستان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت توجه جدی شهرداران به پروژه های عمرانی نیمه تمام دراستان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید