صفر تا 100 بازار جوراب به بهانه فرا رسیدن روز مرد

به گزارش مجله بابلسر، خبرنگاران- خرید جوراب می تواند یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای کادو دادن در روز های آینده باشد؛ به شرطی که سراغ جوراب پشمی های یک میلیون تومانی نرویم و بی خیال مدل های مارکدار و چندصدهزارتومانی شویم. جوراب جزو کالایی ها محسوب می گردد که قیمت آن با هیچ خط کش و پارامتری قابلیت دسته بندی ندارد و تقریبا با هر رقمی ممکن است فروخته گردد. با این حال در سایت های خرید و فروش آنلاین گران ترین مدل ها حدود یک میلیون و 100 هزارتومان قیمت دارند. مدل هایی که ایرانی و یکجور صنایع دستی محسوب می شوند. برند های ایرانی و خارجی پوشاک که نام آن ها ظرف چند سال گذشته و در بازار زیاد به گوش و چشم مان خورده، الان مدل های 200 یا 100 هزار تومانی زیادی را می فروشند و می توانیم جوراب هایی که در مترو فروخته می شوند را جزو مقرون به صرفه ترین انتخاب ها بدانیم.

صفر تا 100 بازار جوراب به بهانه فرا رسیدن روز مرد

جوراب های میلیونی

به گزارش خبرنگاران، گران ترین جوراب های مردانه بیشتر از یک میلیون تومان فروخته می شوند. در دیجی کالا وقتی سراغ این مدل جوراب ها می رویم، با نمونه پشمی یک میلیون و 100 هزار تومانی روبرو می شویم. جورابی که طرح دار و میزان ساق آن میانه است و تا یک هفته پیش 100 هزار تومان مقرون به صرفه تر فروخته می شد. این جوراب با هیچکدام از برند هایی که احتمالا در ذهنتان مرور کردید، ارتباطی ندارد و جزو صنایع دستی ایرانی محسوب می گردد. از این دست جوراب های بافتنی مدل های زیادی با قیمت تقریبی یک میلیون تومان تا 500 هزار تومان وجود دارد و شاید در بازار هم چنین مدل هایی را دیده باشید. در همین سایت یک بسته جوراب چهارتایی به چشم می خورد که قیمت آن میلیون و 250 هزار تومان است. یعنی ارزش هر جفت را باید تقریبا 312 هزار تومان درنظر بگیریم. مدل هایی که از ترکیه وارد شده اند و میزان ساق آن ها هم میانه است. تقریبا بقیه گزینه های بالای یک میلیون تومان، به بسته های چندتایی جوراب مربوط می گردد. مثلا یک بسته چهارتایی ساق بلند یک میلیون تومان یا از یک مدل دیگر بسته شش تایی ساق کوتاه یک میلیون تومان فروخته می گردد.

جوراب های مارکدار ایرانی و خارجی

کروم، جوتی جینز، جین وست، اوی وی اس و ... برند هایی ایرانی و خارجی هستند که سروکله آن ها طی چند سال گذشته در بازار پوشاک پیدا شده است. حالا همین برند ها جوراب های مردانه زیادی را با قیمت های چندصدهزارتومانی می فروشند. یک جفت جوراب ساق بلند کروم که برند ایرانی است، 210 هزار تومان فروخته می گردد. قیمت بسته سه تایی جوراب ساق بلند او وی اس که چینی به شمار می رود، 389 هزار تومان است و ارزش هر جفت آن تقریبا معادل 130 هزار تومان محسوب می گردد. یک جفت جوراب ساق بلند جوتی جینز 130 هزار تومان و جوراب های استرالیایی جین وست 100 هزار تومان ارزش دارند. جوراب های ساق بلند مردانه برند ایرانی راموان حدود 80 هزار تومان، مدل های ایرانی برند ناوالس 70 هزار تومان، جوراب های مردانه برند ایرانی ال آر سی 60 هزار تومان و مدل های دیگر برند ایرانی یعنی ادورا 50 هزار تومان در سایت های خرید و فروش فروخته می شوند. بین دیگر برند ها و در سایت های خرید و فروش آنلاین بسته سه تایی کوتون -برند ایرانی- 170 هزار تومان به فروش می رسد و ارزش یک جفت آن تقریبا 56 هزار تومان محاسبه می گردد. باترفلای دیگر برند ایرانی، جورا ب های مردانه را با قیمت 120 هزار تومان در بسته های سه تایی می فروشد.

قیمت بعضی از جوراب های مارکدار ایرانی و خارجی

برند

قیمت

کروم

210 هزار تومان

او وی اس

130 هزار تومان

جوتی جینز

130 هزار تومان

جین وست

100 هزار تومان

راموان

80 هزار تومان

ناوالس

70 هزار تومان

ال آر سی

60 هزار تومان

ادورا

50 هزار تومان

مقرون به صرفه ترین جوراب ها

جوراب های مردانه 10 هزار تومانی مترو یکی از مقرون به صرفه ترین مدل های بازار هستند، اما در فروشگاه های آنلاین گزینه های هفت یا هشت هزار تومانی هم پیدا می گردد. مدل هایی که ساق کوتاه هستند و این رقم ها برای کوچکترین سایز های آن ها یعنی 36 تا 38 درنظر گرفته شده است وگرنه سایز های بزرگتر همان 10 هزار تومان قیمت دارند. با 10 هزار تومان در سایت های خرید و فروش پوشاک می گردد همان جوراب های ساده و نانو که در مترو می بینیم را سفارش داد. مقرون به صرفه ترین جوراب های مدل دار که مثلا طرح پرچم کشور های خارجی یا لوگو باشگاه های فوتبال اروپایی روی آن ها قرار گرفته، تقریبا 11 یا 12 هزار تومان فروخته می شوند. با بودجه 20 تا 40 هزار تومان هم مدل های زیادی وجود دارد که یا نام و نشان خاصی ندارند یا با به شکل غیراصل و با لوگو آدیداس، پوما و نایک به چشم می خورند.

منبع: فرارو
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1874

به "صفر تا 100 بازار جوراب به بهانه فرا رسیدن روز مرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفر تا 100 بازار جوراب به بهانه فرا رسیدن روز مرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید