صالحی امیری در مراسم بزرگداشت مرحوم پرویز دهداری:فوتبال ملی نماد قدرت ، غیرت و غرور ملی است

به گزارش مجله بابلسر، مراسم بزرگداشت مرحوم پرویز دهداری با حضور دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک،دکتر نصراله سجادی مشاور عالی رییس،رییس و مسیولین فدراسیون فوتبال و پیشکسوتان فوتبال امروز (سه شنبه 16 آذر) در محل هتل المپیک برگزار گردید.

صالحی امیری در مراسم بزرگداشت مرحوم پرویز دهداری:فوتبال ملی نماد قدرت ، غیرت و غرور ملی است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دکتر سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از زحمات تمامی پیشکسوتان فوتبال ابراز داشت:دهداری عزیز فرصتی شد تا ما در کنار شما بزرگان فوتبال قرار بگیریم و بهانه ای شد برای قدردانی و عرض ارادت به شما عزیزان چرا که اگر امروز درخت فوتبال سبز است و نسلی که میلیون ها جوان هستند با عشق و علاقه فوتبال را دنبال می نمایند به خاطر ریشه های آن مانند دهداری است .

صالحی امیری در ادامه گفت:ما کفران نعمت کردیم و بزرگان خودمان را فراموش کردیم و به انزوا کشاندیم و باید جبران کنیم و به همین منظور ما در دیماه تالار مشاهیر فوتبال ایران را با همکاری فدراسیون فوتبال در موزه ملی ورزش رونمایی خواهیم کرد.در واقع ما از شخص نه بلکه از شخصیت تجلیل می کنیم ، یعنی انسان هایی که فضیلت و اخلاق و افتخار آفرینی را به ارمغان آوردند.

صالحی امیری ابراز داشت:واقعیت این است که ما امروز نه فقط از مرحوم دهداری عزیز بلکه از انسانهای با فضیلت و با اخلاق فوتبال تجلیل می کنیم واز زبان دکتر نصراله سجادی نقل می کنم که اخلاق و فضیلت در این انسان موج میزد .

رییس کمیته ملی المپیک توضیح داد:فوتبال یک رقابت اخلاقی است و هر کسی در این رقابت پیروز می گردد باید پیروز اخلاقی و انسانی هم باشد . همه ما باید خود را وام دار این انسان ها بدانیم ، زمانی که از دهداری صحبت می کنیم یعنی غیرت ، غرور و نشاط ملی و از این منظر معتقدم فوتبال باید در حد اعلی ترویج پیدا کند چرا که این سرمایه گذاری است و نه هزینه و باید با هزینه در ورزش نشاط و غرور و شادی و سلامتی را برای مردم به ارمغان آوریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1770

به "صالحی امیری در مراسم بزرگداشت مرحوم پرویز دهداری:فوتبال ملی نماد قدرت ، غیرت و غرور ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی امیری در مراسم بزرگداشت مرحوم پرویز دهداری:فوتبال ملی نماد قدرت ، غیرت و غرور ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید