شخصیت های لست آو آس به رزیدنت اویل آمدند!

به گزارش مجله بابلسر، یکی از کاربرانی که در دستکاری بازی ها دست دارد در جدیدترین حرکت خود تمام شخصیت های قسمت دوم بازی لست آو آس را به بازسازی رزیدنت اویل 3 آورده. این دستکاری ظاهر بیشتر شخصت های بازی رزیدنت اویل 3 را تغییر می دهد و هر کدام از آن ها را با یکی از شخصیت های قسمت دوم بازی لست آو آس جایگزین می کند.

شخصیت های لست آو آس به رزیدنت اویل آمدند!

بهره بردن از ماد های بازی ها (کلمه ماد از ابتدای کلمه Modification به معنی دستکاری می آیند) یکی از جذاب ترین مزایای تجربه بازی ها روی کامپیوترهای شخصی به شمار می رود. با استفاده از ماد ها می توان شخصیت ها و اسلحه های جدید به بازی ها آورد یا حتی با افزودن مراحل و مکانیک های جدید، طول عمر یک بازی را افزایش داد. تیم هایی وجود دارند که به شکل حرفه ای ماد می سازند و بازی های جدیدی را بر بستر بازی های دیگر خلق می کنند.

  • عرضه بزرگترین ماد فال آوت بعد از 7 سال ساخت اینترنت را لرزاند

مادهای فراوانی برای نسخه های بازسازی شده بازی های رزیدنت اویل 2 و 3 ساخته شده اند. جدیدترین مادی که برای بازی رزیدنت اویل 3 ساخته شده، شخصیت های قسمت دوم بازی لست آو آس دو را به این بازی می آورد. با استفاده از این ماد می توان بازی رزیدنت اویل 3 را برای بار چندم و با ظاهری جدید تجربه کرد.

این ماد شخصیت های جیل و کارلوس از بازی رزیدنت اویل 3 را با شخصیت های الی و جوئل از بازی لست آو آس جایگزین می کند. همچنین شخصیت های نیکولای با اَبی، تایرل با تامی و میخائیل با جسی جابه جا می شوند. با استفاده از این ماد حتی ظاهر نمسیس هم تغییر می کند و شبیه به یکی از هیولا های بازی لست آو آس می شود.

کیفیت مدل های سه بعدی که در این ماد استفاده شده اند در سطح بسیار خوبی قرار دارند و سازنده این ماد در آوردن شخصیت های قسمت دوم بازی لست آو آس به بازی رزیدنت اویل 3 پیروز بوده. البته انیمیشن های چهره برخی از شخصیت ها به خوبی بازی اصلی نیست. این موضوع تا حدی به این که شخصیت های دو بازی چهره های متفاوتی دارند و سازنده های بازی رزیدنت اویل 3 انیمیشن های چهره را برای شخصیت های دیگری طراحی کرده اند، مرتبط است.

همین حالا می توانید این ماد را از وب سایت نکسوس ماد دریافت و بر اساس دستور هایی که برای شما قرار داده شده نصب کنید. برای نصب کردن این ماد روی بازی خود نیاز به یک ابزار جانبی هم دارید که در ادامه لینک آن را علاوه بر لینک ماد اصلی برای شما قرار داده ایم. نیازی به یادآوری وجود ندارد که این ماد فقط روی نسخه کامپیوتری بازسازی بازی رزیدنت اویل 3 کار می کند. سازنده این ماد، ماد دیگری هم برای جایگزین کردن شخصیت جیل با اَبی ساخته که می توانید لینک آن را در کنار لینک های دیگر ببینید.

  • لینک ماد شخصیت های قسمت دوم بازی لست آو آس برای بازی رزیدنت اویل 3
  • لینک ماد شخصیت اَبی از قسمت دوم بازی لست آو آس برای بازی رزیدنت اویل 3
  • لینک ابزار موردنیاز برای نصب کردن مادهای بازی رزیدنت اویل 3

سازنده این ماد ویدیوی کوتاهی از ماد خود منتشر کرده که در آن می توانید تأثیر این ماد را روی بازی رزیدنت اویل 3 ببینید. این ویدیو را می توانید در ادامه این مطلب تماشا کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1278

به "شخصیت های لست آو آس به رزیدنت اویل آمدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شخصیت های لست آو آس به رزیدنت اویل آمدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید