سیتی سنتر روتانا، هتلی 5 ستاره و لوکس در قلب شهر دوحه، اقامتی لوکس با دسترسی راحت به مراکز خرید و جاهای دیدنی

به گزارش مجله بابلسر، هتل سیتی سنتر روتانا در قلب شهر دوحه قرار گرفته است. سیتی سنتر از هتل های 5 ستاره و لوکس شهر دوحه است. City Centre Rotana Doha از برترین هتل های دوحه است و خدماتی با بالاترین سطح استاندارد به مهمانان ارائه می نماید. با اقامت در هتل سیتی سنتر روتانا تعطیلات جذابی پیش رو خواهید داشت. امتیازات متنوعی در سیتی سنتر به مهمانان ارائه می گردد. یکی از مزایای اقامت در این هتل مدرن موقعیت مکانی آن است. با انتخاب هتل سیتی سنتر روتانا دسترسی راحتی به مراکز خرید و جاهای دیدنی دوحه خواهید داشت. موزه هنرهای اسلامی و کورنیش دوحه فاصله کمی تا هتل دارند. خرید آنلاین بلیط هواپیما دوحه سفرمارکت یکی از آسان ترین روش ها برای سفر به دوحه است.

سیتی سنتر روتانا، هتلی 5 ستاره و لوکس در قلب شهر دوحه، اقامتی لوکس با دسترسی راحت به مراکز خرید و جاهای دیدنی

امکانات و خدمات عمومی هتل سیتی سنتر روتانا دوحه

در هتل سیتی سنتر روتانا طیف وسیعی از امکانات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش 24 ساعته از امکانات اساسی هتل سیتی سنتر هستند. در قسمت پذیرش هتل، خدمات تور مسافرتی، صرافی، چک این/اوت سریع، کانسیرج، اتاق چمدان و فاکتور به مهمانان ارائه می گردد. در هتل سیتی سنتر چک این از ساعت 14 تا 24 و چک اوت تا پیش از ساعت 12 انجام می گردد.

سیتی سنتر روتانا از هتل های بین المللی دوحه است و به 18 زبان جهان در آن صحبت می گردد. تیم حرفه ای هتل به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مهمانان هستند. مرکز تجاری و امکاناتی نظیر فکس و فتوکپی هتل City Centre Rotana Doha را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل نموده است. با استفاده از خدمات اجاره خودرو می توانید به راحتی در شهر گردش نموده و از تمام جاهای دیدنی دوحه بازدید کنید. انواع خدمات آرایشی در سالن زیبایی به مهمانان ارائه می گردد.

آسانسور، صندوق امانات، کپسول آتش نشانی، دوربین مداربسته و سیستم اعلام حریق از امکانات دیگر هتل به شمار می روند. خدمات خانه داری رایگان است و با پرداخت هزینه می توانید از خدمات خشک شویی، اتو و لاندری بهره ببرید. ناگفته نماند هتل روتانا برای استفاده مهمانان معلول بهینه سازی شده است. فرودگاه بین المللی حمد 6 کیلومتر تا هتل فاصله دارد و خدمات شاتل فرودگاهی به مهمانان ارائه می گردد. ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها

هتل سیتی سنتر روتانا دوحه دارای 381 واحد اقامتی راحت و جادار است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق کینگ، اتاق تویین، سوئیت یک خوابه، آپارتمان یک خوابه، آپارتمان دوخوابه و پنت هاوس سه خوابه است. اتاق های City Centre Rotana Doha ویوی زیبایی به سمت شهر دارند. همه واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند. کمد لباس، تلفن و میز در تمام اتاق ها موجود است. بعضی از واحدها دارای آشپزخانه و لوازم پخت وپز نیز هستند. ناگفته نماند هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. سرویس اضافی نیز در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می گردد.

امکانات تفریحی هتل

هتل City Centre Rotana Doha گزینه مناسبی برای سفرهای تفریحی است. در اوقات فراغتتان می توانید در استخر روباز هتل شنا کنید یا در آفتاب گیرها استراحت کنید. برای بچه ها عزیز استخر مجزایی در نظر گرفته شده است. علاقه مندان تناسب اندام می توانند تمرینات خود را در باشگاه ورزشی دنبال نمایند. مرکز اسپا، جکوزی و اتاق بخار از دیگر امکانات این مجموعه هستند و سرویس ماساژ نیز به مهمانان ارائه می گردد.

رستوران هتل

مهمانان هتل سیتی سنتر روتانا با وجود 6 رستوران در داخل هتل نگرانی از بابت صرف غذا نخواهند داشت. رستوران Olive Oil برای هر سه وعده غذایی آماده پذیرایی از مهمانان است و غذاهای محلی، آسیایی، اروپایی و بین المللی را در فضایی خانوادگی سرو می نماید. برای صرف غذاهای چینی، ژاپنی، هندی، تایلندی یا ایتالیایی به رستوران Teatro تشریف ببرید. در 4 رستوران دیگر نیز غذاهای بین المللی سرو می گردد. برای صرف دسر و نوشیدنی سری به کافی شاپ هتل بزنید. ناگفته نماند این هتل دارای خدمات روم سرویس است و در صورت تمایل می توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید.

فاصله هتل سیتی سنتر روتانا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا کورنیش دوحه: 1.7 کیلومتر

فاصله تا بازار سوق واقف: 4.6 کیلومتر

فاصله تا مسجد کاتارا: 5.4 کیلومتر

فاصله تا روستای فرهنگی کاتارا: 5.6 کیلومتر

فاصله تا موزه های مشیرب: 5.9 کیلومتر

فاصله تا صحرای دوحه: 6 کیلومتر

فاصله تا هنر اسلامی دوحه: 6.6 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 4 دی 1402 بروزرسانی: 4 دی 1402 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 2124

به "سیتی سنتر روتانا، هتلی 5 ستاره و لوکس در قلب شهر دوحه، اقامتی لوکس با دسترسی راحت به مراکز خرید و جاهای دیدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیتی سنتر روتانا، هتلی 5 ستاره و لوکس در قلب شهر دوحه، اقامتی لوکس با دسترسی راحت به مراکز خرید و جاهای دیدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید