تور روسیه ارزان: سن پترزبورگ به عنوان برترین مقصد گردشگری اروپا معرفی گردید

به گزارش مجله بابلسر، در مراسم سالانه جوایز جهانی گردشگری، شهر سن پترزبورگ که دومین شهر بزرگ روسیه محسوب می گردد، به عنوان برترین مقصد توریستی اروپا در سال 2016 انتخاب شد.

تور روسیه ارزان: سن پترزبورگ به عنوان برترین مقصد گردشگری اروپا معرفی گردید

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

طبق اعلام سازمان دنیای توریستی، سن پترزبورگ که موزه مشهور هرمیتاژ در آن قرار گرفته است، از لحاظ تاریخی بسیار غنی است و با داشتن سنت هایی چند صد ساله، آینده درخشانی را برای خود رقم زده است.

در بیانیه منتشرشده دراین باره آمده است:

این جایزه ارزشمند نشان می دهد توسعه صنعت توریستی در شهر سن پترزبورگ در سطح بسیار بالایی قرار گرفته است. ما بسیار مفتخریم که به نیابت از جامعه دنیای، این کوشش ها را ارج بگذاریم و اعلام کنیم که سن پترزبورگ نه تنها مرکز توریستی روسیه، بلکه اروپا محسوب می گردد.

در میان شهرهای نامزد دریافت جایزه شهر برتر توریستی اروپا آمستردام، بارسلون، لندن، پاریس و... لیست 13 شهر منتخب را تشکیل داده بودند. این مراسم که ویژه تقدیر از بهترین های صنعت توریستی در بخش های خطوط هوایی، هتلداری و میزبانی از توریستان است، سال جاری در شهر ساردینیا در ایتالیا برگزار گردید.

گراهام کوک، رئیس برگزاری مراسم سالانه توریستی دنیا بیان کرد:

سن پترزبورگ یکی از معروف ترین شهرها در سطح دنیا است و این فرصتی ایده آل برای این شهر است تا خود را به عنوان مقصدی ویژه در توریستی مطرح کند.

در سال 2015 حدود هفت میلیون توریست از کشورهای آلمان، ایتالیا، فنلاند، چین و سایر کشورها از سن پترزبورگ که در شمال روسیه قرار گرفته است بازدید کردند.

در نظرسنجی صورت گرفته برای انتخاب شهر برتر توریستی اروپا، حدود یک میلیون نفر از توریستان و کارشناسان صنعت توریستی به این شهر بزرگ روسیه رأی دادند که شاخص هایی چون امنیت، زیرساخت و هتل های زنجیره ای را در بر می گرفت.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1761

به "تور روسیه ارزان: سن پترزبورگ به عنوان برترین مقصد گردشگری اروپا معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: سن پترزبورگ به عنوان برترین مقصد گردشگری اروپا معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید