ساعت هوشمند آنر واچ 4 پرو با عمر باتری 10 روزه معرفی گردید

به گزارش مجله بابلسر، آنر در کنار گوشی تاشو مجیک Vs2، از ساعت هوشمند واچ 4 پرو هم رونمایی نموده است. این ساعت از نمایشگر 1.5 اینچی LTPO AMOLED بهره می برد که قابلیت نمایشگر همواره روشن را ارائه می دهد و فریم آن از فولاد ضد زنگ تشکیل شده است.

ساعت هوشمند آنر واچ 4 پرو با عمر باتری 10 روزه معرفی گردید

ساعت هوشمند آنر واچ 4 پرو کاملا ضدآب است و بنابراین کاربران با خیال راحت می توانند از آن حین شنا کردن استفاده نمایند. بعلاوه نباید پشتیبانی از بلوتوث 5.2 و GPS داخلی را از قلم بیندازیم. با توجه به وجود میکروفون و اسپیکر، کاربران با استفاده از این ساعت قادر به برقراری تماس تلفنی هم هستند. برای این ساعت از رابط کاربری MagicOS 7.2 استفاده شده و بنابراین سازگاری بالایی با گوشی های آنر دارد.

سنسورهای استفاده شده برای ضربان قلب و سطح اکسیژن خون، دقت بسیار بالایی دارند و طبیعتا با سنسورهای مربوط به پایش خواب و آنالیز سطح استرس هم روبرو هستیم. باتری استفاده شده 480 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و با هر بار شارژ می تواند تا 10 روز انجام وظیفه کند. بعلاوه در کنار شارژ سیمی، از شارژ بی سیم 4.5 وات هم پشتیبانی می نماید.

مدل دارای بند سیلیکونی ساعت هوشمند آنر واچ 4 پرو با قیمت 220 دلار راهی بازار چین می گردد و کاربران چینی برای خرید مدل دارای بند چرمی باید 27 دلار مبلغ بیشتری بپردازند. هنوز معین نیست که آیا این ساعت راهی بازارهای جهانی هم می گردد یا نه.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 مهر 1402 بروزرسانی: 22 مهر 1402 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 2116

به "ساعت هوشمند آنر واچ 4 پرو با عمر باتری 10 روزه معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند آنر واچ 4 پرو با عمر باتری 10 روزه معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید