خودروی ساینا جایگزین تاکسی فعلی می گردد؟

به گزارش مجله بابلسر، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص معین تکلیف انتخاب نوع خودرو به عنوان تاکسی توضیحاتی را ارائه کرد.

خودروی ساینا جایگزین تاکسی فعلی می گردد؟

جلال بهرامی در خصوص انتخاب یک خودروی نو به عنوان تاکسی، گفت: چندی پیش ضمن بازدید، با مدیران دو مجموعه ایران خودرو و سایپا جلسه ای برگزار گردید و در خصوص خودروهای شاهین و تارا صحبت هایی انجام شد.

معاون شهردار تهران در خصوص انتخاب خودروی ساینا به عنوان تاکسی نیز عنوان نمود: برای انتخاب این خودرو به عنوان تاکسی در تهران تا اخذ تأییدیه ها اقدامی نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: اما در خصوص خودروی تارا به تصمیمات اولیه رسیده ایم و مقرر شد 1000 دستگاه خودروی تارا را خود شرکت ایران خودرو تحت عنوان یک شرکت بهره بردار با مشارکت بخش خصوصی وارد خطوط تاکسیرانی نموده و فعالیت نمایند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه علاوه بر خودروی سورن، خودروی تارا نیز وارد فاز نهایی شده است، در خصوص انتخاب خودروی شاهین به عنوان تاکسی نیز گفت: در خصوص خودروی شاهین هم با مدیران گروه خودروسازی سایپا صحبت کردیم و قرار شد، بحث اتوماتیک شدن و گازسوز شدن این خودرو را که انجام دادند در خصوص مراحل بعدی با هم جلسه بگذاریم.

منبع: همشهری

منبع: فرادید
انتشار: 13 بهمن 1401 بروزرسانی: 13 بهمن 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 2022

به "خودروی ساینا جایگزین تاکسی فعلی می گردد؟" امتیاز دهید

5 کاربر به "خودروی ساینا جایگزین تاکسی فعلی می گردد؟" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی ساینا جایگزین تاکسی فعلی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید