حمایت سازمان جهانی منطقه ها آزاد از فعالان منطقه ها آزاد ایران

به گزارش مجله بابلسر، این تفاهم نامه با حضور حمیدرضا مؤمنی مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی منطقه ها آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و صمیر حمرونی مدیر اجرایی سازمان جهانی منطقه ها آزاد به امضاء طرفین رسید.

حمایت سازمان جهانی منطقه ها آزاد از فعالان منطقه ها آزاد ایران

در این تفاهم نامه سازمان جهانی منطقه ها آزاد با ایجاد بهترین استانداردها برای فعالان منطقه ها آزاد، زمینه را برای حضور در بازارهای جهانی و محلی فراهم می نماید.

در این تفاهم نامه مقرر گشت، سازمان جهانی منطقه ها آزاد راهنمایی های لازم در جهت ایجاد منطقه ها آزاد تازه و همچنین ارتقای مدیریت این منطقه ها از فعالان در سازمان های بین المللی منطقه ها آزاد، در زمینه تجارت و گمرکات، حمایت کند.

سازمان جهانی منطقه ها آزاد و شورایعالی منطقه ها آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران (شورا) قصد دارند شرایط همکاری خود را معین نموده و به هر یک از منطقه ها آزاد ایران اجازه دهند به عضو دارای رأی در سازمان جهانی منطقه ها آزاد تبدیل شده به طیف گسترده ای از خدمات سازمان جهانی منطقه ها آزاد دسترسی داشته باشند.

معرفی سازمان جهانی منطقه ها آزاد به نهادهای مرتبط با شورا، استفاده از لوگوی سازمان جهانی منطقه ها آزاد در وب سایت های اعضاء سازمان، به روز رسانی اطلاعات مربود به منطقه ها آزاد و ویژه اقتصادی کشور در اطلس سازمان جهانی منطقه ها آزاد از جمله مفاد مربوط به دبیرخانه شورایعالی در این تفاهم نامه است.

از جمله تعهدات سازمان جهانی منطقه ها آزاد در این تفاهم نامه به ارسال نشریات (ایمیل، خبرنامه، اسناد، دعوت نامه رویدادها) شورای جهانی منطقه ها آزاد به دبیرخانه شورایعالی، حمایت از شورا و منطقه ها آزاد مربوطه آن، از طریق خدمات و شبکه سازمان جهانی منطقه ها آزاد و ارتقاء کارآیی، دانش، ظرفیت سازی، رقابت و دیده شدن آنان در سطح بین المللی با مخاطبان و سرمایه گذاران بیشتر، ایجاد فرصت برای ایفای نقش رهبری منطقه ها آزاد عضو در تعریف نقش آنان در توسعه اقتصادی کشور و همچنین ارایه خدمات و مزایای عضویت در سازمان جهانی منطقه ها آزاد، برای اعضای منطقه آزاد شورا و حمایت از آنها در دستیابی به اهداف استراتژیک آنها و بالا بردن عملکرد عملیاتی آنان، و هم ارایه بینش ها و یادگیری های تازه از بهترین روش ها و تجارب می توان اشاره کرد.

منبع: گردشبان
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1571

به "حمایت سازمان جهانی منطقه ها آزاد از فعالان منطقه ها آزاد ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت سازمان جهانی منطقه ها آزاد از فعالان منطقه ها آزاد ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید