جدال پرچمداران سامسونگ؛ گلکسی تب S9 اولترا روی دست گلکسی S23 اولترا می زند؟

به گزارش مجله بابلسر، زومیت نوشت: نتایج فاش شده از بنچمارک گلکسی تب S9 اولترا نشان می دهد این تبلت با وجود استفاده از تراشه مشابه گلکسی S23 اولترا، عملکرد سریع تری خواهد داشت.

جدال پرچمداران سامسونگ؛ گلکسی تب S9 اولترا روی دست گلکسی S23 اولترا می زند؟

طبق شایعات، گلکسی تب S9 اولترا از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy استفاده خواهد نمود؛ سیستم-روی-چیپی که به عنوان قلب تپنده گلکسی S23 اولترا نیز مورد استفاده قرار گرفته است. اکنون طبق نتایج فاش شده از بنچمارک تبلت پرچم دار بعدی سامسونگ، ظاهراً سرعت این محصول نسبت به گوشی پرچم دار کنونی این شرکت کره ای بیشتر خواهد بود.

افشاگری به نام Revegnus اسکرین شاتی از بنچمارک گلکسی تب S9 اولترا به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد این دستگاه از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy استفاده خواهد نمود. هسته Cortex X3 این سیستم-روی-چیپ که معمولاً با فرکانس 3.2 گیگاهرتز کار می نماید، در تبلت پرچم دار بعدی سامسونگ روی 3.36 گیگاهرتز تنظیم شده است اما جزئیات مربوط به فرکانس پردازنده گرافیکی این تراشه معین نیست. البته می دانیم فرکانس پردازنده گرافیکی نسخه ارتقایافته Snapdragon 8 Gen 2 به جای 680 مگاهرتز روی 719 مگاهرتز تنظیم شده است.

به گزارش WccfTech، گلکسی تب S9 اولترا حداکثر با 16 گیگابایت رم LPDDR5X عرضه خواهد شد و این درحالی است که گلکسی S23 اولترا حداکثر با 12 گیگابایت رم LPDDR5 به فروش می رسد. بدین ترتیب رم بیشتر احتمالاً یکی از دلایل عملکرد سریع تر تبلت پرچم دار آینده سامسونگ است. علاوه براین محصول مورد اشاره به علت ابعاد بزرگ تری که نسبت به گلکسی S23 اولترا دارد، از سیستم خنک کننده کارآمدتری بهره می برد که این ویژگی نیز می تواند به افزایش سرعت عملکرد کلی آن یاری کند.

طبق نتایج فاش شده از بنچمارک گیک بنچ گلکسی تب S9 اولترا، عملکرد این دستگاه در آزمون تک هسته ای و چندهسته ای به ترتیب 2054 و 5426 است. این محصول از نمایشگر غول پیکر 14.6 اینچی بهره خواهد برد که نسبت به صفحه نمایش گلکسی S23 اولترا بسیار بزرگ تر است.

با توجه به عملکرد ضعیف تراشه های اگزینوس در سال های اخیر، برترین تراشه ای که سامسونگ در گوشی ها و تبلت های رده بالای خود از آن استفاده می نماید، Snapdragon 8 Gen 2 است. البته کوالکام تراشه Snapdraon 8CX Gen 3 را نیز فراوری نموده است که در بخش عملکرد تک هسته ای گیک بنچ، امتیاز کم تری نسبت به Snapdragon 8 Gen 2 به دست می آورد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 فروردین 1402 بروزرسانی: 18 فروردین 1402 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 2047

به "جدال پرچمداران سامسونگ؛ گلکسی تب S9 اولترا روی دست گلکسی S23 اولترا می زند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال پرچمداران سامسونگ؛ گلکسی تب S9 اولترا روی دست گلکسی S23 اولترا می زند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید