تکمیل 4 ایستگاه میانی خط 6 مترو در مراحل پایانی ، تست گرم برای بهره برداری در دی ماه

به گزارش مجله بابلسر، مدیرعامل شرکت متروی تهران گفت: قرار است طبق برنامه زمان بندی و در دی ماه، تست گرم 9 کیلومتر از بخش میانی خط 6 مترو انجام شود.

تکمیل 4 ایستگاه میانی خط 6 مترو در مراحل پایانی ، تست گرم برای بهره برداری در دی ماه

به گزارش خبرنگاران خط 6 متروی تهران شامل 42 کیلومتر مسیر (با احتساب بخش های توسعه ای) بوده و تصمیم مدیریت شهری مبنی بر در اولویت قرارگرفتن تکمیل ایستگاههای بخش میانی آن، به دلیل لزوم پیوستگی بهره برداری از بیشترین طول خط می باشد.

محسن هرمزی مدیرعامل شرکت متروی تهران در مورد روند تکمیل بخش های مختلف خط 6 مترو گفت: در بازدید از ایستگاه های میدان شهدای هفتم تیر، میدان حضرت ولیعصر (عج)، بوستان لاله و خیابان کارگر که با حضور پیمانکاران بخش های ساختمانی و تجهیزاتی صورت پذیرفت، زمان انجام تعهدات به جای مانده مورد بررسی مجدد قرارگرفت و مقررشد تمام تمهیدات لازم برای افتتاح 4 ایستگاه مورد اشاره در اسرع وقت اندیشیده شود.

هرمزی در ادامه به تکمیل عملیات ساختمانی پست برق جنوبی خط 6 در منطقه کیانشهر اشاره کرد و افزود: پیشرفت بخش تجهیزاتی این پست برق مهم، در حال حاضر حدود 70 درصد است و در تلاش هستیم تا اواخر بهمن ماه، آن را آماده راه اندازی کنیم.

مدیرعامل شرکت متروی تهران همچنین از آماده شدن کل مسیر خط 6 برای برق دار شدن خبر داد و گفت: با تامین به موقع منابع مالی و استمرار تزریق آن به پروژه های به جای مانده، بسیار امیدواریم تست گرم بخش میانی خط 6 مترو بزودی محقق شود تا به محض آماده شدن ایستگاه های در حال تکمیل این خط، بتوان با اطمینان خاطر از آنها بهره برداری کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 بهمن 1401 بروزرسانی: 1 بهمن 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 2016

به "تکمیل 4 ایستگاه میانی خط 6 مترو در مراحل پایانی ، تست گرم برای بهره برداری در دی ماه" امتیاز دهید

1 کاربر به "تکمیل 4 ایستگاه میانی خط 6 مترو در مراحل پایانی ، تست گرم برای بهره برداری در دی ماه" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل 4 ایستگاه میانی خط 6 مترو در مراحل پایانی ، تست گرم برای بهره برداری در دی ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید