تولید ریگان کوپا و جی ام سی S350 مجددا در ریگان خودرو آغاز شد

به گزارش مجله بابلسر، شرکت ریگان خودرو در سال 1386 در تهران به ثبت رسید. موضوع اصلی شرکت، فعالیت در زمینه های طراحی و توسعه، ساخت و تولید و مونتاژ، خرید و فروش و توزیع، صادرات و واردات و بازرگانی وسایل نقلیه و قطعات و اجزاء مربوطه می باشد.

تولید ریگان کوپا و جی ام سی S350 مجددا در ریگان خودرو آغاز شد

دکتر مهدی خطیبی که پیش از این سوابق طولانی و متعدد مدیریتی و اجرایی در صنعت خودرو داشته از این پس به عنوان مدیر عامل شرکت ریگان خودرو به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی تا پیش از این سمت های متعددی در صنعت خودرو داشته که از آن جمله می توان به مدیریت فروش ایران خودرو، مدیر عامل شرکت لیزینگ ایران خودرو، مدیر عامل شرکت توسعه تجارت و خدمات خودرو، مدیر عامل شرکت اورین خودرو (نماینده انحصاری MAN در ایران) و مدیر عاملی شرکت لیزینگ شهر اشاره کرد.

مدیر عامل ریگان خودرو در رابطه با شرایط کلی شرکت ریگان خودرو اعلام کرد: این شرکت بزرگترین سالن تولید یکپارچه خودرو بخش خصوصی در کشور را دارا است که پیش از این فعالیت خود را با تولید خودروی کوپا که محصول شرکت خودروسازی Zotye چین است، آغاز کرده و حدود 1700 دستگاه از این خودرو را نیز به بازار عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید: فهرست باکیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی منتشر شد

تقریبا در اواسط دهه 90 شمسی بود که زوتی با همکاری سایپا، به بازار کشورمان قدم گذاشت و مدل Z300 را به صورت وارداتی و آریو را به صورت مونتاژی در ایران عرضه کرد. سپس در سال 97، زوتی به سراغ ریگان خودرو رفت که هر چند از زیر مجموعه های کرمان خودروست اما تا قبل از این، فعالیتی در حوزه تولید یا عرضه خودرو نداشت و محصولی زوتی به ریگان خودرو داده شد.

خطیبی با اشاره به اینکه پس از بروز مسائل برای کارخانه مادر چین این فرایند حدود دو سال با وقفه روبرو شد، افزود: هم اکنون با تلاش های صورت گرفته و با بهره گیری از ظرفیت ها و امکانات شرکت ریگان خودرو در کشور چین، تهیه کلیه قطعات اعم از بدنه گیربکس و سایر قطعات در داخل و خارج از کشور برای این محصول صورت گرفته و انشاالله به زودی تولید کوپا با قوت و قدرت بیشتر از قبل آغاز و وارد بازار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ریگان خودرو افزود: تولید محصول دیگر این شرکت به نام JMC S350، که یک شاسی بلند منحصر به فرد چینی است، در دستور کار قرار گرفته و به زودی وارد بازار ایران خواهد شد.

وی گفت: این خودرو با قدرت موتور 205 اسب بخار، گنجایش موتور 2000 سی سی و سیستم 4WD و مصرف سوخت حدود 5/8 لیتر بوده و تا به امروز 60 دستگاه از این دستگاه از این خودرو در مرحله ازمایشی تولید شده و تا خاتمه سال نیز 60 دستگاه دیگر تولید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ترخیص خودروهای غیر استاندارد بنز و ب ام و گمرکی قوت گرفت

جی اس ام S350 با داشتن امکانات ایمنی نظیر سیستم ترمز ABS+EBD ،ESP سیستم پایداری الکترونیکی، TCS سیستم کنترل کشش طولی، سیستم های پایداری در سراشیبی، سیستم ترمز کمکی، آلارم عدم استفاده از کمربند ایمنی و 6 کیسه هوا تبدیل به خودرویی ایمن شده است و شاید در بین دیگر خودروهای چینی موجود در کشور دارای سطح ایمنی بالاتری هم باشد.

خطیبی با بیان اینکه یک محصول شاسی بلند دیگر نیز از سال آینده در در برنامه تولید شرکت ریگان خودرو قرار خواهد گرفت افزود: این خودرو از نظر کیفیت و کلاس بین ریگان کوپا و JMC S350 قرار خواهد گرفت و با توجه به ویژگی هایی که دارد به طور حتم از اقبال مناسبی در بازار ایران برخوردار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ریگان خودرو در خاتمه گفت: طی سال های گذشته فرایند انتخاب محصول در شرکت ریگان خودرو بسیار هوشمندانه بوده و در ادامه تلاش خواهیم کرد تا با تکمیل فرایندهای گذشته و برنامه ریزی برای مشارکت انحصاری با شرکت های مادر بزرگ و دارای تنوع محصول، گام های بلندی را برای حضور قدرتمند در بازار ایران برداریم و به طور حتم تلاش خواهیم کرد تا در زنجیره دنیای یک یا دو خودروساز بزرگ دنیا برای پوشش بازار داخلی و کشورهای همجوار و CIS حضور داشته باشیم.

شما می توانید آخرین قیمت خرید و فروش خودرو ریگان را در سایت خبرنگاران مشاهده کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1924

به "تولید ریگان کوپا و جی ام سی S350 مجددا در ریگان خودرو آغاز شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تولید ریگان کوپا و جی ام سی S350 مجددا در ریگان خودرو آغاز شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید ریگان کوپا و جی ام سی S350 مجددا در ریگان خودرو آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید