تشریح نانو پوشش های آبگریزکننده سطوح

به گزارش مجله بابلسر، از سوی ستاد نانو برنامه لایو آنالیز نانو پوشش های محافظ و آبگریزکننده سطوح با حضور یکی از شرکت های فناور این حوزه برگزار می گردد.

تشریح نانو پوشش های آبگریزکننده سطوح

به گزارش خبرنگاران، این برنامه به صورت گفت وگوی میان کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با مریم مردی حلاج، مدیر عامل یکی از شرکت های فعال در حوزه نانو و در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو و با هدف معرفی برنامه های حمایتی و صنعتی کشور، کاربردهای صنعتی، توانمندی ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت برگزار خواهد شد.

گروه متخصصین و دانش پژوهان این شرکت نانویی با هدف طراحی و فراوری پوشش های خود تمیز شونده، ضدباکتری و تصفیه نماینده هوا با فناوری نانو و تمرکز بر حفظ محیط زیست، در زمینه فراوری پوشش های پایه آب در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان فعال بوده و به عنوان ارائه دهنده پوشش های فتوکاتالیست و محصولات نانویی در زمینه مصالح ساختمانی اقدام به فراوری بعضی محصولات مبتنی بر فناوری نانو نموده است. این مجموعه با استفاده از نیروی انسانی متخصص، مشاوران صنعت رنگ، فناوری های روز جهان و بهره گیری از آزمایشگاه های پیشرفته توانسته است با ارائه این محصولات، سهم مناسبی از بازارهای خرد و کلان صنعت نانو در کشور را به خود اختصاص دهد.

کلیه مدیران، صنعتگران، پژوهشگران، فعالان رسانه ای و عموم علاقه مندان حوزه های صنعتی فناوری نانو می توانند در این لایو صنعتی، شرکت نمایند.

به نقل از ستاد نانو، اسپری آبگریز نماینده کاشی و سرامیک، اسپری آبگریز نماینده آجر، اسپری آبگریز نماینده سنگ، اسپری آبگریز نماینده چوب و MDF و اسپری آبگریز نماینده شیشه، اسپری آبگریز نماینده سطوح رنگ شده و اسپری آبگریز نماینده سطوح فلزی، از جمله محصولات این شرکت بوده که از گواهی نانومقیاس برخوردارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1674

به "تشریح نانو پوشش های آبگریزکننده سطوح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح نانو پوشش های آبگریزکننده سطوح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید