تا سال 2025، تمام مدلهای لکسوس الکتریکی خواهند شد ، منظره مجذوب کننده ژاپنی ها برای نسل تازه خودرو

به گزارش مجله بابلسر، بر اساس گزارشی که در رویداد جشن 30 سالگی لکسوس برگزار گردید، معین شد که این برند خودروساز میخواهد تا سال 2025 تمامی مدلهای خود را به شکل الکتریکی وارد بازار کند.

تا سال 2025، تمام مدلهای لکسوس الکتریکی خواهند شد ، منظره مجذوب کننده ژاپنی ها برای نسل تازه خودرو

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این طرح شامل برنامه های آینده لکسوس برای فناوری های خودران و خودروهای الکتریکی می گردد.

معاون اجرایی لکسوس، کوجی ساتو در این خصوص گفت ما قصد داریم تا 1025 EV را تا سال 2025 به بازار عرضه کنیم. در عین حال، هر مدلی از لکسوس را نیز که تا آن موقع وارد بازار کنیم ماهیتی الکتریکی خواهد داشت. منظور از ماهیت الکتریکی ترکیبی از پلاگین هیبریدی، باتری الکتریکی و سوخت الکتریکی است.

ساتو گفت: این تصمیم بر اساس شرایط بازار، منظره فراوری خودرو و تقاضای بازار گرفته شده است و ما در نظر داریم یک منظره ویژه را برای خود ترسیم کنیم.

البته می توان از سخنان ساتو چنین نتیجه گرفت که شرایط خودروهای لکسوس می تواند بر اساس شرایط بازار تغییر کند و برای مثال الکتریکی نیمه الکتریکی یا حتی مبتنی بر موتورهای سلولی باشد. ساتو در بخشی دیگر از سخنانش گفت: در دنیای مدرن جای چندانی برای استفاده از سوخت های فسیلی وجود ندارد و موتورهای الکتریکی مزیت هایی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند که با نسل های پیشین قابل مقایسه نیستند.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1996

به "تا سال 2025، تمام مدلهای لکسوس الکتریکی خواهند شد ، منظره مجذوب کننده ژاپنی ها برای نسل تازه خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا سال 2025، تمام مدلهای لکسوس الکتریکی خواهند شد ، منظره مجذوب کننده ژاپنی ها برای نسل تازه خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید