بی ام و نخستین خوردوهای لوکس 5G دنیا را وارد بازار می نماید؟

به گزارش مجله بابلسر، خودروساز سرشناس آلمانی؛ بی ام و مدعی شده است که به زودی نخستین خودرو تمام الکتریکی دنیا را که مبتنی بر 5G است روانه بازار خواهد نمود.

بی ام و نخستین خوردوهای لوکس 5G دنیا را وارد بازار می نماید؟

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ بروشور خشتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این شرکت ادعا می نماید خودرو مدل بی ام و iNext اولین خودروی لوکس 5G خواهد بود که وارد بازار می گردد و بر این اساس فناوری این خودرو، داده های پرسرعت را در اختیار شما قرار می دهد تا همه چیز را از رانندگی بسیار اتوماتیک گرفته تا پخش بازی های ویدیویی فعال کند.

iNext و همچنین پیشرانه تمام الکتریکی ، iNext با رانندگی جزئی اتوماتیک سطح 3 در حال توسعه است. بی ام و این موضوع را به تازگی در CES 2020 اعلام نموده است. گرچه زمان دقیق رونمایی این خودرو احتمالا در سال 2021 خواهد بود اما اگر این موضوع صحت داشته باشد باید گفت که این خودرو بی ام و، رقیب جدی خودرو تسلا خواهد بود که ایلان ماسک مدیرعامل تسلا وعده 5G بودنش را داده بود.

فناوری 5G که با همکاری هارمن سامسونگ توسعه یافته است ، به یک سیم کارت داخلی متکی خواهد بود ، به این معنی که رانندگان و مسافران برای بهره گیری از سرعت داده ، نیازی به حمل یک دستگاه جداگانه 5G مانند تلفن هوشمند یا تبلت ندارند. .این سازنده آلمانی در بیانیه ای اظهار داشت که 5G اندکی پس از آغاز فراوری iNext آغاز به ترکیب با سایر مدل های این شرکت خواهد نمود.

روز دوشنبه با Klaus Fröhlich ، عضو هیئت مدیره بی ام و نیز در صحبت های خود بر مسئله رقابت تاکید نمود و گفت: ما هر سه سال یک بار سطح اتصال و عملکرد بعدی خود در خودروها را آنالیز می کنیم Fröhlich اظهار داشت که بی ام و در حال حاضر 14 میلیون اتومبیل متصل در جاده دارد و این در حالی است که در سال 2004 با 7 خودرو آغاز به کار کرد.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 302

به "بی ام و نخستین خوردوهای لوکس 5G دنیا را وارد بازار می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی ام و نخستین خوردوهای لوکس 5G دنیا را وارد بازار می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید