برترین هتل های دنیا از نگاه تریپ ادوایزر برای سال 2018

به گزارش مجله بابلسر، گزارش تریپ ادوایز درباره برترین هتل های دنیا از نگاه مسافران

سایت TripAdviser در گزارشی لیستی از برترین هتل های دنیا از نگاه گردشگران برای سال 2018 را ارائه داده است. این گزارش بر اساس ویژگی های برتر هتل های نظیر کیفیت، هزینه اقامت و بعلاوه خدماتی که به مسافران ارائه می شده، تنظیم گشته است. با خبرنگاران همراه باشید تا از برترین هتل های دنیا از نگاه تریپ ادوایزر در سال 2018 آگاه شوید.

برترین هتل های دنیا از نگاه تریپ ادوایزر برای سال 2018

1-هتل ویروتز (Viroths)

هتل Viroths در کامبوجیا قرار گرفته است و دارای 35 اتاق با تمامی امکانات لازم می باشد. هزینه اقامت در این هتل بسیار ارزان بوده است به همین علت جزء هتل های محبوب از نگاه گردشگران قرار گرفته است. قیمت اتاق های این هتل 128 دلار برای هر شب بوده است، بعلاوه در ماه سپتامبر هم برای هر شب اقامت مبلغ 108 دلار مسافران باید پرداخت می کردند به همین علت هتل Viroths جز 10 هتل برتر دنیا شناخته شده است.

تلفن: 00855063766107

وب سایت: viroth-hotel.com

آدرس : Street 24, Krong Siem Reap, Old Market area, Krong Siem Reap 17252, Cambodia

2- هتل تولمار بانگالوس (Tulemar Bungalows & Villa)

هتل دیگری که از نگاه گردشگران به عنوان برترین هتل های شناخته شده است، هتل Tulemar Bungalows & Villa در کاستا ریکا می باشد. این هتل به طور میانگین برای هر شب اقامت در اتاق هایش مبلغ 414 دلار را در نظر گرفته است و بعلاوه ارزان ترین ماه اقامت در این هتل سپتامبر بوده که گردشگران با پرداخت 241 دلار برای هر شب می توانند اقامتی فوق العاده داشته باشند.

ایمیل هتل : [email protected]

وب سایت: tulemarresort.com

آدرس : Manuel Antonio, Quepos, Costa Rica

3- هتل قصر امید باهوآن جاپور (Umaid Bhawan Palace Jodhpur)

سومین هتل از نگاه مردم دنیا هتلی در کشور هند است. هتل Umaid Bhawan Palace Jodhpur برای اقامت مسافران خود برای هر شب مبلغ 852 دلار را در نظر گرفته و ارزان ترین ماه اقامت در این هتل ماه می بوده که برای اقامت باید مبلغ 432 دلار برای هر شب مسافران پرداخت می کردند به همین در سایت Tripadviser به عنوان یکی از برترین هتل های دنیا شناسایی شده است.

آدرس: Circuit House Rd, Cantt Area, Jodhpur, Rajasthan 342006, India

4- هتل هانوئیلا سیستا (Hanoi La Siesta Hotel & Spa)

هتلی چهار ستاره در شهر هانای ویتنام دیگر هتلی است که از نظر مردم دنیا رتبه خوبی را توانسته است دریافت کند. هزینه اقامت اقامت برای هر شب در این هتل 113 دلار بوده و ارزان ترین ماه اقامتی در این هتل می بوده است، که مسافران باید مبلغ 106 دلار برای هر شب ماندشان در هتل پرداخت می کردند.

5- هتل گیلی لانکافوشی (Gili Lankanfushi)

هتل Gili Lankanfushi در شهر Lankanfushi مالدیو قرار گرفته است و رتبه پنجم را از نگاه گردشگران دنیا دریافت نموده است. هزینه اقامت در این هتل هم برای هر شب اقامت 2.004 دلار و ارزان ترین ماه اقامتی سپتامبر بوده که مسافران باید 1,526 دلار برای هر شب اقامتشان پرداخت می کردند.

آدرس: Lankanfushi Island, North Malé Atoll, Republic of Maldives, Maldives

6- هتل بلودر (Belvedere)

هتلی در شهر Ricconr ایتالیا هم توانسته در این رتبه بندی قرار بگیرد و ششمین هتل در این لیست باشد. هزینه اقامت در این هتل هم برای هر شب اقامت 220 دلار و ارزان ترین ماه اقامتی سپتامبر بوده که مسافران باید 171 دلار برای هر شب اقامتشان پرداخت می کردند.

7- هتل ریزورت نانتوکت (The Nantucket)

هتل هفتم، هتل ریزورت The Nantucket در شهر Nantucket ماساچوست می باشد. هزینه اقامت در این هتل هم برای هر شب اقامت 530 دلار و ارزان ترین ماه اقامتی آپریل و مارچ بوده که مسافران باید 195 دلار برای هر شب اقامتشان پرداخت می کردند.

8- هتل لا رزور (La Reserve)

هشتمین هتل برتر دنیا، هتلی است در شهر پاریس فرانسه به نام هتل La Reserve paris که برای هر شب اقامت گردشگران باید مبلغ 1,333 دلار می پرداختند و ارزان ترین ماه اقامتی در این هتل فوریه بوده که برای هر شب اقامت مسافران باید 1,136 دلار پرداخت می کردند.

9- هتل نایارا اسپرینگز (Nayara Springs)

دومین هتل برتر در کشور کاستا ریکا هتل Nayara Springs است. این هتل برای اقامت مسافرانش 752 دلار برای هر شب در نظر گرفته بود، و ارزان ترین ماه اقامت در این هتل اکتبر بوده و هزینه اقامت برای هر شب 632 دلار بوده است.

10- هتل هانوئی لا سیستا ترندی (Hanoi La Siesta Hotel Trendy)

آخرین هتلی که در این لیست قرار گرفته است، مجدد هتلی است از کشور ویتام به نام هتل Hanoi La Siesta Hotel Trendy که برای هر شب اقامت مسافران باید 101 دلار پرداخت می کردند بعلاوه ارزان ترین ماه اقامتی در این هتل هم می بوده که برای هر شب باید 81 دلار پرداخت می کردند.

تمامی قیمت هایی که در این خبر خواندید مربوط بهسال 2018 به قبل بوده است.

منبع: traveldailynews.com

منبع: الی گشت
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1834

به "برترین هتل های دنیا از نگاه تریپ ادوایزر برای سال 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های دنیا از نگاه تریپ ادوایزر برای سال 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید