برخورد قانونی پلیس با هرگونه هنجارشکنی در سواحل و تفرجگاه ها

به گزارش مجله بابلسر، خبرنگاران/گیلان معاون هماهنگ نماینده فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: از هموطنانی که در سواحل و تفرجگاه حضور پیدا می نمایند انتظار می رود شئون اسلامی را رعایت نموده و در نظر داشته باشند که پلیس بر اساس قانون و وظیفه ذاتی خود، با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد نمود.

برخورد قانونی پلیس با هرگونه هنجارشکنی در سواحل و تفرجگاه ها

سرهنگ حسین حسن پور در گفت وگو با خبرنگاران با تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد، اظهار کرد: استان گیلان با توجه به جاذبه های گردشگری فراوان، هر ساله میزبان میهمانان و مسافرانی از اقصی نقاط کشور به این خطه سرسبز است و نیروی انتظامی بر اساس وظایف خود مسوولیت تأمین نظم و امنیت مسافران را بر عهده دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه استان گیلان 280 کیلومتر مرز آبی، 116 نقطه خطرآفرین و 120 نقطه تفرجگاهی دارد، اضافه کرد: با برنامه ریزی هایی که اجرا شده 194 تیم خودرویی و موتوری به صورت کمکی از سطح استان به سواحل و تفرجگاه ها اعزام می شوند.

سرهنگ حسن پور گفت: در طول تابستان بیش از هزار نفر نیرو اعم از انتظامی، راهور و پلیس راه، ماموریت برقراری نظم و امنیت و روانسازی ترافیکی را در سطح استان بر عهده دارند.

این مقام انتظامی توضیح داد: از هموطنانی که در سواحل و تفرجگاه حضور پیدا می نمایند انتظار می رود شئون اسلامی را رعایت نموده و در نظر داشته باشند که پلیس بر اساس قانون و وظیفه ذاتی خود، با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد نمود.

معاون هماهنگ نماینده فرماندهی انتظامی استان گیلان اظهار داشت: طبق تدابیر جانشین نیروی انتظامی کشور و جلساتی که با حضور فرماندهان انتظامی استان های همجوار شمالی برگزار گردید، موضوع تشکیل قرارگاه های مرکزی در بحث طرح سالم سازی سواحل و تفرجگاه ها با همکاری سایر دستگاه ها برای ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از جرائم و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی در دستور کار پلیس واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 686

به "برخورد قانونی پلیس با هرگونه هنجارشکنی در سواحل و تفرجگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد قانونی پلیس با هرگونه هنجارشکنی در سواحل و تفرجگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید