بخش های مختلف دانشگاه لرستان ضدعفونی شد

به گزارش مجله بابلسر، مدیریت مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: خوابگاه ها، سلف سرویس، سرویس های بهداشتی، بخش های اداری و ستادی دانشگاه لرستان ضدعفونی شده است.

بخش های مختلف دانشگاه لرستان ضدعفونی شد

کوروش امرایی، مدیریت مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی دانشگاه لرستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: براساس مصوبات هیئت رئیسه دانشگاه لرستان و دستورات ویژه خسرو عزیزی، رئیس این دانشگاه، برای تقویت برنامه های پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، اقدامات مختلفی از سوی مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی با همکاری معاونت دانشجویی و سایر معاونت ها و مدیریت های داخلی دانشگاه در حال اجرا است.

امرایی اضافه کرد: به همین دلیل در بخش های مختلف دانشگاه از جمله خوابگاه های دانشحویی اقدام به هماهنگی با شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرم آباد جهت استقرار تیم پزشکی در دانشگاه لرستان کردیم و به ویزیت و اخذ تاریخچه مواجهه با ویروس دانشجویان خارجی پرداختیم. علاوه بر این به معاینه سلامت جسمانی دانشجویان خارجی جدیدالورود پرداخته شد.

مدیریت مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی دانشگاه لرستان ادامه داد: همچنین به طراحی و توزیع بروشور های پیشگری از ویروس کرونا در سطح خوابگاه­های دانشجویی و طراحی و توزیع بروشور های اقدامات فرد مبتلا به ویروس کرونا پرداختیم.

وی گفت: از سویی سرکشی ­های خارج از نوبت از خوابگاه های دانشجویی جهت بررسی شرایط نظافت و بهداشت اجرا شده و به آموزش سرپرستان خوابگاه در راستای نظارت بر نظافت نیرو های خدماتی پرداختیم. همچنین به آموزش و تأکید سرپرستان خوابگاه­ها جهت اطلاع رسانی و معرفی موارد مشکوک پرداخته شده است.

امرایی ابراز کرد: نصب بنر های مربوط به اقدامات پیشگیرانه در مکان های عمومی دانشگاه، نصب بنر های مربوط به اقدامات فرد مبتلا به ویروس کرونا در مکان های عمومی دانشگاه، تعطیلی کلاس های آموزشی طی روز های 4، 5، 6، و 7 اسفند ماه، مجاز دانستن غیبت دانشجویان با علائم آنفلونزا طی هفته­های آینده از جمله اقدامات دیگری است که در این راستا انجام داده ایم.

وی اذعان کرد: همچنین در این مرکز به رعایت نکات ایمنی و پیشگیری و ضدعفونی کردن کلاس ها و خوابگاه ها و سلف سرویس و ساختمان ستادی و اداری دانشگاه پرداخته شده است. از سویی به ضدعفونی و سم پاشی سلف سرویس، سم پاشی و ضدعفونی کامل خوابگاه های دانشجویی، توزیع بسته های بهداشتی و مراقبتی مانند دستکش پلاستیکی، ماسک و پد الکلی نیز پرداختیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 448

به "بخش های مختلف دانشگاه لرستان ضدعفونی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش های مختلف دانشگاه لرستان ضدعفونی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید