اولین انجمن استانی دراماتراپی افتتاح شد

به گزارش مجله بابلسر، عضو اتحادیه جهانی دراماتراپی اظهار داشت که در قالب هفته جهانی این آموزشگاه، اولین انجمن استانی دراماتراپی در ایران در شهر اهواز افتتاح شد.

اولین انجمن استانی دراماتراپی افتتاح شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مجید امرایی عضو اتحادیه جهانی دراماتراپی درباره برنامه انجمن دراماتراپی ایران در هفته جهانی دراماتراپی گفت: این هفته از 21 تا 27 اکتبر یعنی 29 مهر تا 5 آبان برگزار گردید که ما در ایران برای این هفته 2 برنامه را مدنظر قرار دادیم. اولین برنامه در شهر اهواز برگزار و طی آن اولین انجمن دراماتراپی استانی در لین شهر افتتاح شد.

وی ادامه داد: همچنین در کنار افتتاح این انجمن، 4 کارگاه تخصصی یوگای خنده، عروسک سازی، فیلم تراپی و دراماتراپی با حضور دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه های اهواز و بعضی مردم این شهر در سالن کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان برگزار گردید.

امرایی درباره برنامه مدنظر در تهران به مناسبت هفته جهانی دراماتراپی، شرح داد: قرار است برنامه مدنظر در شهر تهران، روز آدینه 10 آبان در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر و از ساعت 18 تا 20 برگزار گردد. در این برنامه از حامیان نمایش درمانی در ایران همچون خبرنگار، رسانه، مترجم و ناشر برتر قدردانی می کنیم. همچنین 2 مرکز مشاوره و توانبخشی در تهران که به حوزه نمایش درمانی توجه نموده اند نیز معرفی می گردد.

مدیرعامل انجمن دراماتراپی ایران در خاتمه سخنان خود گفت: قرار است در برنامه مدنظر نشان بوعلی سینا به عنوان نشان سال انجمن دراماتراپی ایران که به تأیید اتحادیه جهانی دراماتراپی رسیده است، به 2 نفر اهدا گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 134

به "اولین انجمن استانی دراماتراپی افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین انجمن استانی دراماتراپی افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید