اودینزه 1، 2 میلان؛ تداوم صدرنشینی با قیچی زلاتان

به گزارش مجله بابلسر، میلان با گل دقایق پایانی زلاتان توانست در زمین اودینزه به یک پیروزی شیرین دست یافته و فاصله اش در صدر را بیشتر کند.

اودینزه 1، 2 میلان؛ تداوم صدرنشینی با قیچی زلاتان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، میلان که سال جاری آغاز بسیار خوبی در سری آ داشته و با 5 بازی و کسب 13 امتیاز تا پیش از بازی امروز برابر اودینزه صدرنشین بود، به چیزی جز ادامه فرایند خوبش فکر نمی کرد. با توجه به تساوی روز گذشته اینتر برترین فرصت برای میلان فراهم بود تا فاصله خود را بیشتر کند.

حریف میلان یعنی اودینزه با سه امتیاز در رده 18 جدول قرار داشت و به نظر روسونری کار دشواری برای پیروزی نداشتند.

بازی تا دقیقه 18 متعادل دنبال می شد تا اینکه میلان توانتست به گل برسد.پاس به عقب زلاتان در سمت چپ را فرانک کسیه با شوت پای راست غیر قابل مهار به طاق دروازه چسباند تا صدرنشین با یک گل پیش بیفتد. این دومین گل فصل کسیه بود.

اودینزه برای جبران جلو کشید اما نتیجه تا انتها نیمه اول دست نخورده ماند.

تنها سه دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که میزبان به پنالتی دست یافت. خطای رومانیولی روی پوستو را داور پنالتی تشخیص داد تا رودریگو دی پائول آرژانتینی آن را به گل تساوی تبدیل کند.

بازی به دقیقه 82 رسیده بود که میلان به دومین گل خود رسید. دفع اشتباه مدافع اودینزه در شش قدم، موقعیت خوبی را در اختیار زلاتان قرار داد تا او با یک ضربه برگردان توپ را وارد دروازه نموده و تیمش را 1-2 پیش بیندازد.

در نهایت همین نتیجه باقی ماند و میلان با سه امیتازی شیرین به خانه بازگشت. روسونری حالا با 16 امتیاز در صدر قرار دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1589

به "اودینزه 1، 2 میلان؛ تداوم صدرنشینی با قیچی زلاتان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اودینزه 1، 2 میلان؛ تداوم صدرنشینی با قیچی زلاتان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید