اقدام نجومی هتل ترامپ در روز تحلیف بایدن!

به گزارش مجله بابلسر، هتل بین المللی ترامپ در واشنگتن هزینه اقامت در این هتل را در آستانه تحلیف رئیس جمهور منتخب سه برابر حد معمول افزایش داد.

اقدام نجومی هتل ترامپ در روز تحلیف بایدن!

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه ایندیپندنت، به خاطر در نظرگرفتن احتمال پیروزی دونالد ترامپ، رئیس جمهور در حال کناره گیری آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری 2020 و تحلیفش، ماه ها بود که رزرو اتاق در این هتل برای تاریخ 16 تا 20 ژانویه 2021 امکان پذیر نبود، اما این هتل اخیرا امکان رزرو اتاق برای این بازه زمانی را باز کرد.

امکان رزرو اتاق ها ابتدا با هزینه ای بالاتر از حد معمول باز شد و هزینه اقامت در سوئیت های هتل ترامپ تقریبا با یک افزایش سه برابری از شبی 886 دلار به 2225 دلار افزایش یافته است.

وب سایت این هتل در حال حاضر می گوید مهمانانی که در هفته تحلیف جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا به این هتل می آیند باید حداقل دو شب اقامت را رزرو نمایند آن هم در شرایطی که ارزان ترین اتاق ها برای تاریخ 19 و 20 ژانویه شبی 2225 دلار است. هزینه اقامت در این هتل در روز های دیگر ماه ژانویه به طور میانگین شبی 436 دلار است.

هتل بین المللی ترامپ تنها هتل در واشنگتن نیست که به بهانه مراسم تحلیف هزینه های اقامت را افزایش داده است. اما در حال حاضر هزینه اقامت در هتل ترامپ از بیشتر رقبا بالاتر است.

تصمیم برای باز کردن امکان رزرو هتل ترامپ در تاریخ های پیرامون مراسم تحلیف جو بایدن کاملا مغایر با تصمیم صاحب آن برای امتناع از قبول نتایج انتخابات 2020 است.

ترامپ و تیمش بار ها ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 را مطرح نموده و بیش از 50 مورد شکایت قانونی با هدف ابطال نتایج این انتخابات تنظیم نموده اند. اگرچه بیشتر این شکایت ها یا رد شده و یا کنار گذاشته شده اند.

گزارشات مختلفی پیرامون برنامه های دونالد ترامپ برای 20 ژانویه وجود داشته است اگرچه در حال حاضر بعید به نظر می رسد که وی سنت اخیر برای شرکت در این مراسم به منظور واگذاری علنی قدرت را به جای آورد.

اوایل امسال میلادی سازمان ترامپ برنامه ها برای فروش هتل بین المللی ترامپ در واشنگتن را اعلام نموده بود، اما روزنامه واشنگتن پست به نقل از منابعی گزارش داده که این برنامه ها به خاطر فروپاشی بازار به تعویق افتاده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1144

به "اقدام نجومی هتل ترامپ در روز تحلیف بایدن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام نجومی هتل ترامپ در روز تحلیف بایدن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید