اعزام 3 بانوی پینگ پنگ باز به مسابقات قهرمانی معلولان آسیا

به گزارش مجله بابلسر، نایب رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولان از اعزام سه بازیکن به مسابقات قهرمانی آسیا اطلاع داد.

اعزام 3 بانوی پینگ پنگ باز به مسابقات قهرمانی معلولان آسیا

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، زهرا میربابایی در این باره گفت: مرحله نخست اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا با حضور چهار نفر از روز پنجشنبه شروع شد و تا روز 13 تیرماه ادامه دارد.

وی از کوشش برای اعزام چهار نفر به مسابقات قهرمانی آسیا اطلاع داد و گفت: فروغ بختیاری و فرزانه سهرابی از البرز، الهام چزانی از تهران و نرگس خزایی از خراسان رضوی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شده اند که تمرینات خود را تحت نظر آمنه حاج حسینی، مربی تیم ملی انجام می دهند و قرار است سه نفر به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شوند، اما کوشش می کنیم همه بازیکنان اردونشین را به مسابقات اعزام کنیم. این مسابقات اوایل شهریورماه در کشور چین برگزار می گردد.

نایب رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولان همچنین به برگزاری سه مرحله اردوی آمادگی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا اشاره نمود و گفت: سه مرحله اردوی تدارکاتی دیگر برای بالا بردن آمادگی ملی پوشان در نظر گرفته ایم و هدف مان این است که ملی پوشان را برای پارالمپیک 2020 توکیو آماده کنیم.

میربابایی در انتها عنوان نمود: در مسابقات قهرمانی آسیا صاحب مقام بوده ایم، اما قصد داریم رنکینگ جهانی بازیکنان را ارتقا دهیم تا در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو حضور داشته باشند. همچنین درنظر داریم این تیم را برای حضور پیروز در بازی های پاراآسیایی جاکارتا آماده کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 282

به "اعزام 3 بانوی پینگ پنگ باز به مسابقات قهرمانی معلولان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام 3 بانوی پینگ پنگ باز به مسابقات قهرمانی معلولان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید