اشتغالزایی مستقیم برای بیش از 70 نفر در مرکز رشد دانشگاه آزاد واحد دزفول

به گزارش مجله بابلسر، مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در گفتگویی اختصاصی با خبرنگاران از برنامه های این مرکز گفت.

اشتغالزایی مستقیم برای بیش از 70 نفر در مرکز رشد دانشگاه آزاد واحد دزفول

گروه استان ها خبرنگاران؛ دکتر مهدی هودگر مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در خصوص برنامه های این مرکز برای جذب هر چه بیشتر هسته ها و شرکت های فناور گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه کسب و کار و همچنین برگزاری همایش ها و جسنواره های حوزه کارآفرینی همچون ایده شو و فراخوان های جذب و پذیرش در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به بخشنامه جدیدی که این امکان را به شرکت های فناور مستقر در مراکز رشد و پارک ها می دهد تا جهت دریافت دانش بنیان نوع سه اقدام کنند شرح داد: ما در مرکز رشد واحد دزفول در حال حاضر 5 شرکت داریم که محصول و خروجی آن ها قابلیت دانش بنیان یک و دو را دارند و در حال حاضر هم فرآیند ثبت نام و گذراندن مراحل ممیزی دانش بنیان شدن را طی می کنند. احتمال میدهم تا خاتمه امسال حداقل یکی از آن ها مجوز دانش بنیانی خود را اخذ کند.

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول از دستاورد ها و محصولات تولید شده در این مرکز هم سخن گفت و گفت: تخت بیکماربر هوشمند که در سال 97 به نام طرح برتر کل کشور شناخته شد، طرح دستگاه کودپاش کشاورزی که به نام طرح سوم کارآفرینی دانشگاه آزاد در سال 98 برگزیده شد و همچنین دستگاه غذا دهی به ماهیان هم جزو طرح های برتر کشور در سال 98 بود از برخی از محصولات تولید شده در مرکز رشد واحد دزفول است.

هودگر در خصوص تفاهمنامه های اجرا شده با ارگان ها و سازمان ها هم گفت: با سازمان های متعددی همچون آموزش و پرورش و شهرداری تفاهنامه ها به امضا ارسیده است. تفاهمنامه مشترکی هم مابین فرمانداری دزفول، اداره کار دزفول و مرکز رشد دانشگاه آزاد واحد دزفول به امضا رسیده تا بر اساس آن بحث کارآفرینی در سطح شهرستان سرعت بیشتری بگیرد.

وی همچنین با اشاره به اشتغالزایی مستقیم بیش از 70 نفر در مرکز رشد واحد دزفول از امضا دو تفاهمنامه با دو شتابدهنده کسب و کار در آینده نزدیک خبر داد و اضافه نمود: این تفاهنامه با هدف پشتیبانی از طرح ها و ایده هایی که در مرکز مستقر هستند به امضا خواهد رسید و در این راستا از ظرفیت های شتابدهنده ها بهره خواهیم گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1644

به "اشتغالزایی مستقیم برای بیش از 70 نفر در مرکز رشد دانشگاه آزاد واحد دزفول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتغالزایی مستقیم برای بیش از 70 نفر در مرکز رشد دانشگاه آزاد واحد دزفول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید