ارائه دستاوردهای علمی در خصوص بیماری های زنان

به گزارش مجله بابلسر، تهران (پانا) - رئیس کنگره سالانه بین المللی بیماری های زنان و مامایی از ارائه دستاوردهای علمی در خصوص بیماری های زنان و موضوع واکسیناسیون و درمان کرونا در زنان باردار در این کنگره اطلاع داد.

ارائه دستاوردهای علمی در خصوص بیماری های زنان

اعظم السادات موسوی، رئیس کنگره سالانه بین المللی بیماری های زنان و مامایی در آستانه برگزاری این کنگره اظهار کرد: کنگره سالانه بین المللی بیماری های زنان و مامایی امسال ششم تا نهم مهرماه امسال به مدت چهار روز به صورت آنلاین برگزار می گردد روزانه هزار نفر امکان ارتباط مجازی با این کنگره را دارند.

وی اضافه کرد: قرار بود این کنگره به صورت ترکیبی یعنی حضوری و مجازی برگزار گردد ولی به علت اینکه کنترل شیوع کرونا به حد قابل قبولی نرسیده بود این کنگره کاملاً به صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد.

رئیس کنگره سالانه بین المللی بیماری های زنان و مامایی با اشاره به اینکه 111 سخنران داخلی و 28 سخنران خارجی در این کنگره شرکت می نمایند، گفت: کنگره به صورت سخنرانی، پنل، سمپوزیوم برگزار می گردد و مسائل مهم حوزه بیماری های زنان و مامایی مورد بحث و گفت وگو قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه درمان بیماری های زنان و مامایی با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته ارائه خواهد شد، گفت: تازه های درمان در حوزه اندومتریوزیس، منوپوز، حاملگی های پرخطر، نازایی، سرطان های زنان، حفظ باروری در سرطان زنان، بیماری های کف لگن و چسبندگی پاتولوژیک جفت(اکرتا) از جمله مباحثه علمی مورد بحث در این کنگره است.

موسوی اعلام کرد: بعلاوه سمپوزیومی در خصوص واکسیناسیون زنان باردار و درمان زنان مبتلا به کرونا هم مورد بحث و گفت وگو قرار می گیرد و تجارب پزشکان در این زمینه ارائه خواهد شد و 80 مقاله به دبیرخانه رسیده که 24 مقاله اورال و بقیه پوستر ارائه حواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 مهر 1400 بروزرسانی: 13 مهر 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1637

به "ارائه دستاوردهای علمی در خصوص بیماری های زنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه دستاوردهای علمی در خصوص بیماری های زنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید