ادعای عجیب رسانه انگلیسی درباره رقیب کی روش در جام جهانی

به گزارش مجله بابلسر، آدینه شب در چارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا، تیم ملی انگلیس مقابل ایتالیا بازنده شد تا پس از 14 سال یک رکورد منفی به ثبت رساند و به دسته پایین تر لیگ ملت ها سقوط کند.

ادعای عجیب رسانه انگلیسی درباره رقیب کی روش در جام جهانی

پس از نمایش ضعیف انگلیس و عدم پیروزی این تیم در 5 بازی اخیر، نقدها از ساوتگیت به اوج رسید و لینه کر و وینتر نسبت به او شدیدا تاختند. آن ها مدعی بودند که طرز استفاده از بازیکن ساوتگیت اصلا خوب نیست و این مربی پس از شکست در یورو 2020 به یک فرد دیگر تبدیل شده است.

سایت دیلی میل در خبری عجیب عنوان نمود که هواداران مشتاق اخراج ساوتگیت و انتخاب توخل به عنوان سرمربی نو انگلیس هستند. اتفاقی که با توجه به پیروزیت های انگلیس با ساوتگیت در 4 سال گذشته تقریبا غیرممکن به نظر می رسد.

توخل، سرمربی پیروز چلسی بود که در سال 2020 پس از اخراج از پاری سن ژرمن به چلسی آمد و توانست این تیم را قهرمان اروپا کند. او 2 هفته پیش به دلیل نتایج ضعیف در این فصل و عدم هماهنگی با مدیریت نو از سمت خود برکنار شد.

دیل میل نوشت: با اخراج توخل، او اکنون در دسترس است و هواداران پیشنهاد دارند که او سرمربی انگلیس گردد، زیرا توخل یک مرد مخصوص جام هاست و می تواند شکوه را در قطر برای انگلیس به همراه بیاورد.

انگلیس 4 سال پیش با ساوتگیت در جام جهانی به نیمه نهایی رسید و در یورو 2020 نیز در فینال مقابل ایتالیا نهاده شد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مهر 1401 بروزرسانی: 5 مهر 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1962

به "ادعای عجیب رسانه انگلیسی درباره رقیب کی روش در جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای عجیب رسانه انگلیسی درباره رقیب کی روش در جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید