تور اروپا ارزان: آمریکا و اروپا درباره جریان انتقال داده ها به توافق رسیدند

به گزارش مجله بابلسر، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، جوبایدن رییس جمهور آمریکا و اورسولا فون درلین رییس کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کردند در زمان اقامت بایدن در بروکسل (حین برگزاری تور رییس جمهور آمریکا در اروپا) توافقنامه امضا شده است.

تور اروپا ارزان: آمریکا و اروپا درباره جریان انتقال داده ها به توافق رسیدند

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

گروه های تجاری از این توافقنامه استقبال نموده اند. این توافق به سود هزاران شرکت از جمله گوگل و فیس بوک است. پس از فسخ شدن قرارداد پیشین انتقال اطلاعات بین آمریکا و اروپا، فعالیت این شرکت ها با عدم قطعیت روبرو شده بود. البته توافقنامه تازه قوانین سختگیرانه تری را برای حفاظت از داده های خصوصی کاربران فراهم می نماید.

داده های مذکور ممکن است به کارمندان یا مشتریان و کاربران متعلق باشد و شرکت ها از آنها برای انواع تبلیغات آنلاین، خرید و ارتباطات استفاده می نمایند.

بایدن در این باره گفت: ما درباره اقدامات حفاظتی بی سابقه ای برای داده های خصوصی و امنیت شهروندانمان به توافق رسیدیم. توافق تازه چهارچوب حفاظتی حریم خصوصی را قدرتمندتر می نماید و به رشد و نوآوری در آمریکا و اروپا منجر می گردد. بعلاوه توافقنامه تازه به شرکت های کوچک و بزرگ یاری می نماید در اقتصاد دیجیتال فعالیت نمایند.

فون در لین نیز در بیانیه ای خاطرنشان کرد: این توافقنامه انتقال جریان داده هایی معتبر و قابل پیش بینی را بین آمریکا و اروپا فراهم و از حریم خصوصی و آزادی های مدنی حفاظت می نماید.

داده های ذکر شده در این توافقنامه شامل هرگونه اطلاعاتی است که افراد به طور داوطلبانه فراهم یا هنگام استفاده از سرویس ها و محصولات آنلاین فراوری می نمایند. به عبارت دیگر این موارد شامل نام ، شماره شناسایی، داده های موقعیت مکانی، شناسه های آنلاین مانند IP آدرس و ایمیل و اطلاعات دیگری است که شرکت های فناوری برای تبلیغات هدفمند به کار می گیرند.

خبر امضای این توافقنامه چند ساعت پس از آن اعلام شد که مقامات اتحادیه اروپا درباره قوانین دیجیتال تازه به توافقی اولیه دست یافتند، توافقنامه ای که قدرت شرکت های بزرگ مانند گوگل و فیس بوک را محدود می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1898

به "تور اروپا ارزان: آمریکا و اروپا درباره جریان انتقال داده ها به توافق رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: آمریکا و اروپا درباره جریان انتقال داده ها به توافق رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید