پرفروش ترین پارکت لمینت های ایرانی

به گزارش مجله بابلسر، پارکت لمینت ها از انواع کفپوش های محبوب در بازار دکوراسیون داخلی به شمار می فرایند. ساختار این محصولات متشکل از یک بخش چوبی که از اچ دی اف تولید شده است و یک لایه سطحی لمینتی می باشد که وظیفه اصلی آن محافظت از پارکت در برابر خط و خش است.

پرفروش ترین پارکت لمینت های ایرانی

بسیاری از برند های داخلی و خارجی به تولید این محصولات مشغول هستند که محصولات هر یک دارای ویژگی های خاصی می باشند.

محصولات وارداتی که در کشور های دیگر تولید می شوند معمولا دارای قیمت های بالایی هستند، این در حالی است که محصولات ایرانی علاوه بر کیفیت، دارای قیمت مقرون به صرفه ای نیز می باشند که همین عامل باعث شده تا استفاده از این محصولات نسبت به نمونه های خارجی رایج تر گردد.

در ادامه به بررسی پرفروش ترین برندهای ایرانی تولید کننده پارکت لمینت می پردازیم تا اگر شما نیز قصد تهیه و خرید این محصولات را دارید، با در نظر دریافت این برند ها خرید ایده عالی داشته باشید.

برندهای ایرانی تولید کننده لمینت

تعداد برند های ایرانی که مشغول به تولید پارکت لمینت هستند، زیاد می باشد و در اینجا تنها برخی از آنها که نسبت به نمونه های دیگر پرفروش تر هستند را برای شما آورده ایم.

در نظر داشته باشید که برای بررسی برند های بیشتر پارکت لمینت می توانید به این بخش از وب سایت آذرخش دکور که به صورت تخصصی در امر فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی فعالیت دارد مراجعه کنید.

پارکت های برند آرتا

گروه صنعتی آرتا فعالیت خود را از سال 1359 شروع کرده است. برند آرتا کلیک اولین و قدیمی ترین تولید کننده پارکت لمینت در کشور می باشد که محصولات خود را با قیمت مناسبی به بازار عرضه کرده است. پارکت های این برند دارای تنوع بالایی در طرح و مدل می باشند. محصولات آرتا دارای ضخامت 8 میلیمتری میباشند که هر تایل از این کفپوش ها دارای 20 سانتی متر عرض و 130 سانتی متر طول می باشد.

محصول جدید آرتا ام باس می باشد که دارای روکش برجسته و مقاوم ترو ابعاد بزرگتر می باشد که از مزایای این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابل استفاده جهت گرمایش از کف، مقاوم در برابر نور رطوبت و گرما میباشد، دارای نشان استاندارد اروپایی و ملی میباشد و دارای ضمانت 20 ساله برای محصولات AC5 و ضمانت 15 ساله برای محصولات AC4 میباشد.

پارکت ایزوفام

شرکت ایزوفام که از سال 1362 شروع به فعالیت کرده از تولید کننده های قدیمی و بزرگ ورق های ام دی اف جهت کابینت و پارتیشن و ... م یباشد.

پارکت لمینت های ایزوفام نیز از محصولات ایرانی با کیفیت با مغزی اچ دی اف میباشد که در حدود 38 رنگ متنوع با طرح چوب تولید می شوند که می توان از آن برای محل های متفاوت استفاده کنید.

این محصولات با دانسیته بالا به تولید می رسند که شامل لایه های مختلف اچ دی اف، متعادل کننده، کاغذهای طرح دار آغشته به رزین و لایه ضد خش (اوور لی) میباشد که مطابق با تکنولوژی و فناوری روز دنیا در کلاس های سایشی AC3 و AC4 تولید می گردد.

همین عامل نیز باعث شده تا مقاومت خوبی در برابر فشار و ضربه داشته باشند.و همچنین سازگاری کامل با محل هایی که از سیستم گرمایش از کف برخوردارهستند را دارند و در صورت نصب در چنین محل هایی آسیبی به ساختار آنها وارد نمی گردد.

حائز اهمیت است که این نمونه از کفپوش ها نیز دارای 10 سال گارانتی معتبر می باشند.

پارکت لمینت ماوی

این محصول نیز از کفپوش های با کیفیت و مورد توجه مصرف کنندگان می باشد که در کارخانه آذین پوش سهند با مواد اولیه مرغوب تولید میگردد.

محصولات ماوی دارای 10 رنگ متنوع با کلاس سایشی AC4 و مغزی اچ دی اف هستند و

می توان به راحتی آنها را در محل های مختلفی استفاده کرد. رنگ های متنوع با هارمونی مناسب باعث شد تا این محصولات در تکمیل دکوراسیون عملکرد بسیار خوبی را داشته باشند و استاندارد های بین المللی که در آنها وجود دارد نشان از کیفیت قابل قبول این محصولات می باشد.

ضخامت کفپوش های این برند 8 میلیمتر می باشد و همچنین این پارکت ها در برابر جذب مایعات نیز مقاوم هستند و به راحتی می توان آنها را در محیط هایی مانند آشپزخانه نیز نصب کرد.

لمینت فورمیکا

کفپوش های فورمیکا نیز از محصولات تولید داخل می باشد که دارای کیفیت مناسبی هستند. از این محصولات می توانید برای محل های مسکونی و محیط های اداری استفاده کنید و با توجه به اینکه دارای کلاس سایشی AC4 و مغزی اچ دی اف میباشد،

مقاومت بالایی در برابر خط و خش و رطوبت دارند. پارکت لمینت های فورمیکا دارای یک سطح مات می باشد نور را بازتاب نمیکند به همین سبب می توانید آنها را حتی در محل هایی ک تابش نور به صورت مستقیم صورت میگیرد نصب کنید و با توجه به رنگ های متنوع و خاص، این محصول یکی از پرفروش ترین محصولات موجود در بازار میباشد.

آذرخش دکور

این مقاله توسط کادر آذرخش دکور طراحی و تدوین شده است. آذرخش دکور به صورت تخصصی در امر فروش محصولات مرتبط با دکوراسیون داخلی به خصوص پارکت لمینت فعالیت دارد و سابقه ای طولانی مدت در این زمینه باعث شده کیفیت خدمات در این مجموعه بسیار بالا برود . برای بررسی قیمت و یا خرید محصولات می توانید به وب سایت ما به آدرس Azarakhshdecor.com مراجعه کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1012

به "پرفروش ترین پارکت لمینت های ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرفروش ترین پارکت لمینت های ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید