ورسا 2022 خودرو یی به صرفه از نیسان با برترین امکانات

به گزارش مجله بابلسر، ورسا 2022 خودرویی کوچک برای افرادی است که بیشتر به راحتی و ایمنی اهمیت می دهند.

ورسا 2022 خودرو یی به صرفه از نیسان با برترین امکانات

به گزارش خبرنگاران، نیسان ورسا سدان 2022 خودرویی مناسب تردد شهری است که باعث می گردد سرنشینان سفر لذت بخشی را تجربه نمایند. نیسان نه تنها خوش تیپ است، بلکه دارای برچسب قیمتی بوده که تقریباً برای همه ارزان است.

در حالی که تقریباً همه متوجه می شوند موتور چهار سیلندر آن برای عبور سریع در بزرگراه ها مجهز نیست، اما مصرف سوخت آن در بزرگراه چشمگیر است. سواری نرم و جایگاه های جلویی راحت ورسا آن را به خودرویی آرامش بخش برای رفت وآمد های روزانه تبدیل می نماید. اگرچه بعضی از این گزینه ها برای رانندگی بهتر هستند، اما ورسا 2022 خودروی کوچک بسیار خوبی برای افرادی است که بیشتر به راحتی و ایمنی اهمیت می دهند.

نسخه برتر ورسا SR جزو برترین گزینه ها به شمار می رود. مطمئناً، این گران ترین نسخه است، اما ما فکر می کنیم که ارزش آن را برای تمام تجهیزات استانداردی که ارائه می نماید، دارد. هر دو SR و SV کمی ارزان تر دارای گیربکس اتوماتیک هستند و سیستم های اطلاعات تفریح آن ها از سازگاری Apple CarPlay و Android Auto بهره می برند.

با این حال، تنها SR دارای رینگ های 17 اینچی، فرمان روکش چرمی، چراغ های جلو LED، ورود غیرفعال و استارت از راه دور است. هر ورسا از یک موتور چهار سیلندر 122 اسب بخاری استفاده می نماید که چرخ های جلو را به حرکت در می آورد. گیربکس پنج سرعته دستی پیش فرض در مدل های پایه است، اما یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) را می توان در S نیز داشت. مورد دوم به صورت استاندارد در سطوح بالاتر SV و SR ارائه می گردد.

در حالی که ورسا هنگام دور شدن از چراغ های توقف و هنگام عبور از بزرگراه احساس کندی می نماید، CVT آن با تقلید از تعویض دنده واقعی به جلوگیری از صدا های بلند یاری می نماید. فضای داخلی ورسا دیگر شبیه به یک منطقه بازی برای بچه ها نیست. در سرتاسر آن از مواد خوبی به کار رفته و سطوح لمسی نرم روی در ها و داشبورد دارد.

در حالی که نیسان جایگاه های قابل تنظیم برقی و تودوزی چرمی را ارائه نمی نماید، شیک ترین مدل را می توان با گرمکن جایگاه های جلو و بعلاوه فرمان با روکش چرمی و دسته دنده داشت.

مدل SV بعضی از ویژگی های استاندارد مطلوب را ارائه می دهد که از جمله آنها می توان به تکیه گاه دستی نصب شده روی جایگاه راننده و یک صفحه نمایش دیجیتال در پشت آمپری اشاره نمود؛ لازم به ذکر است نسخه بالاتر ورسا SR دارای کنترل تهویه مطبوع اتوماتیک، ورود بدون هندزفری غیرفعال، استارت از راه دور است.

در جایگاه های عقب به راحتی 2 بزرگسال می توانند بنشینند در حالی که هیوندای اکسنت و کیا ریو هر دو فضای سر و پای جایگاه های عقب بیشتری دارند. این سدان بر روی کنسول وسط خود قطعات مفیدی دارد و می توان 6 چمدان دستی را در صندوق عقب جای داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1737

به "ورسا 2022 خودرو یی به صرفه از نیسان با برترین امکانات" امتیاز دهید

2 کاربر به "ورسا 2022 خودرو یی به صرفه از نیسان با برترین امکانات" امتیاز داده اند | 2.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورسا 2022 خودرو یی به صرفه از نیسان با برترین امکانات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید