هتل اشتاینبرگر متروپولیتن؛اقامتگاه 4ستاره مشهور فرانکفورت، عکس

به گزارش مجله بابلسر، این هتل به همت تجربه طولانی خود در میزبانی از گردشگران و با داشتن گزینه های اقامتی متنوع و امکانات رفاهی مناسب به یکی از برترین های شهر فرانکفورت تبدیل شده و توانسته رضایت بیشتر مهمانان خود را جلب کند.

هتل اشتاینبرگر متروپولیتن؛اقامتگاه 4ستاره مشهور فرانکفورت، عکس

امکانات و خدمات عمومی هتل

بی شک موقعیت مکانی هتل اشتاینبرگر متروپولیتن فرانکفورت یکی از دلایل اصلی است که نام هتل را بر سر زبان ها انداخته ولی ارائه خدمات به روز مثل سرویس شاتل، اینترنت رایگان و همچنین غذاهای لذیذ، اقامتی همراه با آرامش را نصیب مسافرانی می نماید که با خرید بلیط هواپیما فرانکفورت مهمان این هتل شده اند. از این گذشته Steigenberger Hotel Metropolitan به عنوان هتلی شناخته شده که پذیرای حیوانات خانگی مهمانانش بوده و در ازای دریافت هزینه با خوشرویی از آن ها میزبانی می نماید.

انواع اتاق های هتل

در هتل اشتاینبرگر متروپولیتن فرانکفورت بسته به تعداد همراه، سلیقه و بودجه خود می توانید یکی از اتاق های 20- 25 و 35 متری یا سوئیت های 50 متری را برای گذران تعطیلاتتان انتخاب کنید. گرچه فضای مدرن و آرامش بخشی در تمامی این واحدهای اقامتی مهیا شده ولی چیدمان، جزئیات دکوراسیون، ساختار و بعضی امکانات اتاق ها با هم متفاوت است؛ اتاق های دلوکس، سوپریور، سینگل و سوئیت های سوپریور از گزینه هایی هستند که هنگام رزرو هتل برایتان نمایش داده می شوند.

امکانات اتاق های هتل

عایق بودن دیوارهای اتاق های هتل اشتاینبرگر متروپولیتن فرانکفورت راحتی و آرامش شب را برای مهمانانش تضمین می نماید و در فضای امروزی خود امکاناتی مثل مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، میز کار، تهویه مطبوع، چای ساز و حمامی گرانیتی را به اشتراک می گذارد. در این حمام ها حوله، دمپایی، سشوار و لوازم بهداشتی در اختیار مهمانان قرار می گیرد. در ضمن مهمانان می توانند وسایل قیمتی خود را داخل گاوصندوق هایشان نگهداری نمایند.

گزینه های صرف غذا

مهمان نوازی و برآورد انتظارات مهمانان برای کادر هتل اشتاینبرگر متروپولیتن در اولویت واقع شده است. به همین جهت رستوران براسیر M با طبخ و سرو انواع غذاهای بین المللی از اواسط روز تا 11 شب از مهمانان پذیرایی می نماید. در این رستوران بسته به فصلی که بلیط هواپیما فرانکفورت خریده باشید و در این هتل اقامت کنید، می توانید از باربیکوی تابستانی لذت ببرید یا طعم انواع خوراک های دریایی را بچشید و سپس یکی از دسرهای لذیذ رستوران را امتحان کنید. صبحانه های هتل اشتاینبرگر متروپولیتن نیز همه روزه از ساعت 6:30 تا 10:30 به سبک سلف سرویس سرو می گردد که بسیار متنوع هستند.

دیگر خدمات و امکانات هتل

افزون بر این امکانات، مهمانان هتل اشتاینبرگر متروپولیتن فرانکفورت می توانند از باشگاه مجهز، اتاق بخار، سونا و خدمات ماساژ بهره مند شوند. حتی در صورت تمایل می توانند برنامه های ورزشی خود را تحت نظر یکی از مربیان مجرب هتل انجام دهند. اتاق های کنفراس هتل اشتاینبرگر متروپولیتن آماده میزبانی از جلسات و همایش های مهمانان تا ظرفیت 500 نفر هستند.

موقعیت مکانی هتل

این هتل در نزدیکی رود ماین قرار گرفته، جایی که می توان سوژه های عکاسی زیبایی گیر آورد و در لا به لای آسمان خراش های اطرافش و همچنین پارک های نزدیک به رود ماین آرامش و زیبایی را پیدا کرد و هنگام صبح یا شب به پیاده روی در این منطقه رفت. با این حال دسترسی راحت به مراکز خرید نیز یکی از مزیت های محل قرارگیری هتل اشتاینبرگر متروپولیتن فرانکفورت است.

دلایل انتخاب هتل

نزدیکی به راه آهن

پرسنل خوش برخورد و مهربان

صبحانه متنوع و عالی

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

فاصله هتل اشتاینبرگر متروپولیتن فرانکفورت تا راه آهن: 200 متر

فاصله هتل اشتاینبرگر متروپولیتن فرانکفورت تا سالن تئاتر انگلیسی: 700 متر

فاصله هتل اشتاینبرگر متروپولیتن فرانکفورت تا برج ماین: 900 متر

فاصله هتل اشتاینبرگر متروپولیتن فرانکفورت تا موزه اشتادل: 1 کیلومتر

فاصله هتل اشتاینبرگر متروپولیتن فرانکفورت تا موزه فیلم آلمان: 1.2 کیلومتر

فاصله هتل اشتاینبرگر متروپولیتن فرانکفورت تا میدان رومربرگ: 1.4 کیلومتر

فاصله هتل اشتاینبرگر متروپولیتن فرانکفورت تا پل عشاق (ایزنر اشتیگ): 1.4 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 908

به "هتل اشتاینبرگر متروپولیتن؛اقامتگاه 4ستاره مشهور فرانکفورت، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل اشتاینبرگر متروپولیتن؛اقامتگاه 4ستاره مشهور فرانکفورت، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید