مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حل مشکل به روزرسانی آیفون تا معرفی صندلی هوشمند کودک

به گزارش مجله بابلسر، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حل مشکل به روزرسانی آیفون تا معرفی صندلی هوشمند کودک

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

یکی از مسائل رایج بین افرادی که گوشی آیفون دارند این است که گوشی آنان به روزرسانی نمی گردد. اما اگر با این مشکل روبرو شدید چگونه باید آن را حل کنید؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی تاشو سامسونگ با یک شکست جدی رو به رو شد و در نخستین عرضه آزمایشی خود عملکردی به شدت ناامید نماینده را به نمایش گذاشت.اکنون این برند کره ای چه شرایطی دارد؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد جمعیت بی خانمان های سان فرانسیسکو طی دو سال اخیر رشدی چشمگیر داشته است. این رشد 17 درصدی زنگ خطری جدی برای افرادی است که در سیلیکون ولی فعالیت می نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران در آزمایشگاه های Puro Sound Labels در انگلستان نوعی هدفون برای حذف صداهای محیط ویژه بچه ها طراحی نموده اند که می تواند هر نوع آلودگی صوتی را از میان بردارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

استفاده از ربات ها برای یاری به فضانوردان و انجام بعضی از وظایف کوچک و بزرگ موضوعی تازه و عجیب نیست، اما اخیرا ناسا طرحی را شروع نموده که بر اساس آن ربات ها را برای مراقبت و تعمیر فضاپیماها مورد استفاده قرار می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

صندلی ماشین هوشمند شرکت 4Moms یکی از تازهترین محصولات دنیای فناوری است که برای والدین پر مشغله بسیار مفید است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 دی 1401 بروزرسانی: 6 دی 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 2001

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حل مشکل به روزرسانی آیفون تا معرفی صندلی هوشمند کودک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حل مشکل به روزرسانی آیفون تا معرفی صندلی هوشمند کودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید