تور آفریقای جنوبی: معرفی هتل آفریکن پراید مِل رز آرک ژوهانسبورگ ، 5 ستاره

به گزارش مجله بابلسر، هتل آفریکن پراید مِل رز آرک ژوهانسبورگ |African Pride Melrose Arch

هتل آفریکن پراید مِل رز آرک ژوهانسبورگ (African Pride Melrose Arch) یکی از هتل های 5 ستاره و بسیار شیک و کجلل از هر نظر در شهر ژوهانسبورگ که یکی از شهرهای بزرگ کشور آفریقای جنوبی است، می باشد. این هتل کاملا یک هتل مدرن و پیشرفته و در عین حال همانند یک گالری بسیار مجلل است که با امکاناتی کامل از همه مسافران و مراجعان خود از اقصی نقاط دنیا استقبال می نماید. این هتل علاوه بر امکانات بسیار کامل و طراحی متفاوتی که دارد، با جاذبه های مختلف نیز در فاصله مناسبی قرار گرفته است. در ادامه با ما در خبرنگاران در معرفی این هتل 5 ستاره از نظر خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت هتل و بعلاوه آنالیز فاصله هتل آفریکن پراید مِل رز آرک ژوهانسبورگ را تا دیدنی های این شهر همراه باشید.

تور آفریقای جنوبی: معرفی هتل آفریکن پراید مِل رز آرک ژوهانسبورگ ، 5 ستاره

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

خدمات هتل آفریکن پراید مِل رز آرک ژوهانسبورگ

با توجه به این که تا آغاز فصل بهار و دیدنی ترین روزهای سال در ژوهانسبورگ چیزی نمانده است، اگر می خواهید تا به کشور آفریقای جنوبی سفر کنید و اوقات فوق العاده ای را بگذرانید، بی شک خدمات هتل آفریکن پراید مِل رز آرک ژوهانسبورگ بسیار برای شما مجذوب نماینده و قابل توجه خواهد بود. این هتل برای کسانی که در آن اقامت می نمایند، حکم یک اقامتگاه مدرن و سلطنتی را دارد.

در بین هتل های 5 ستاره در کشور آفریقای جنوبی و بعلاوه از بین کسانی که در این هتل مجلل اقامت کرده اند؛ زوج ها و خانواده های بسیاری آن را پسندیده اند و در سایت بوکینگ به این هتل امتیاز عالی 9 را داده اند. این هتل دارای طراحی بسیار شیک و مجلل است و اصول و قوائد استاندارد و روز طراحی هتل در سطح دنیای در آن به شکل ماهرانه ای به وسیله مشهوترین معماران دنیا رعایت شده است. از این رو که شهر ژوهانسبورگ در فصل بهار به شکل دیگری مجذوب نماینده و دیدنی می گردد، در این فصل از سراسر دنیا گردشگران بسیاری سفر می نمایند.

به همین دلیل در این هتل نوع چیدمانی که از نظر ارائه خدمات وجود دارد، بسیار خوب و استاندارد است. از جمله خدمات ویژه و مناسب این هتل می توانیم به: سالن تلویزیون و سینمای اختصاصی، سالن مخصوص خدمات افراد با محدودیت های جسمانی، منطقه ساحلی مخصوص هتل و مهمانانش، روزنامه هر روز صبح به زبان های بین المللی، سرویس روزانه خدمات نظافت اتاق ها، دستگاه تصفیه و تنظیم دمای هوا، دوربین های مدار بسته، سرویس های شاتل رایگان برای محوطه های شهری و فرودگاه، جعبه ایمنی مخصوص برای هر اتاق، خدمات خشکشویی لباس و بسته بندی و حمل بار مسافران با در نظر گرفتن هزینه ای اضافی می باشد.

استعمال دخانیات در فضای عمومی این هتل ممنوع است و مکان مخصوصی برای افرادی که می خواهند دخانیات استعمال نمایند در این هتل تعبیه شده است. مسافرین و بعلاوه مراجعین این هتل می توانند از خدمات پارکینگ این هتل استفاده نمایند.

هتل آفریکن پراید مِل رز آرک ژوهانسبورگ دارای خدمات پذیرش و رزرویشن 24 ساعته برای مسافران است و در هر زمانی که مسافر به این هتل مراجعه نمایند، می توانند کلید اتاقی که رزرو کرده است را دریافت کرده است و در هتل ساکن شوند. شما هیچگاه در این هتل در هر ساعتی از شبانه روز با میز رزرویشن خالی روبرو نخواهند شد. بعلاوه در این هتل شما می توانید از خدمات میز تورهای مختلف، تبدیل ارز و اکسپرس ویژه استفاده نمایید.

پرسنل هتل همگی به زبان های آفریقایی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، هلندی و زبان های محلی آفریقایی صحبت نمایند و به این ترتیب مسافران این هتل می توانند به راحتی هر چه تمام تر و با این زبان ها با پرسنل هتل در همه بخش های آن ارتباط برقرار نمایند.

لطفا به این قانون هتل توجه داشته باشید که در این هتل مسافرانی که حیوان خانگی دارند، نمی توانند آن را در هتل به همراه خود داشته باشند.

برای افرادی که در قالب یک گروه تجاری به ژوهانسبورگ سفر می نمایند و این هتل را برای اقامت انتخاب می نمایند باید این نکته را بدانند که با اقامتشان در این هتل برای آن ها امکانات ویژه ای همچون سالن های کنفرانس اختصاصی بزرگ و کوچک، دستگاه های فکس و کپی، خدمات حمل و نقل مخصوص و دیگر امکانات مختلف و مرتبط دیگری را تدارک دیده اند.

توجه داشته باشید که در هتل مجلل و بزرگ در تمامی فضاهای عمومی و اتاق های آن، امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان برای مسافران و مراجعان وجود دارد. اگر می خواهید تا در این اتاق اقامت نمایید، برای پذیرش در این هتل باید بین ساعت های 14 تا 15 بعد از ظهر و برای خروج و تحویل کلید اتاقتان، باید بین ساعت 9:30 صبح الی 11 قبل از ظهر اقدام نمایید.

امکانات تفریحی هتل آفریکن پراید مِل رز آرک ژوهانسبورگ

در هتل آفریکن پراید مِل رز آرک ژوهانسبورگ شما می توانید هر چیزی که قرار است شما را به ریلکسی و آرامش و یک سفر فوق العاده برساند را در اختیارتان گذاشته است. شما در این هتل می توانید از خدماتی همچون: استخر های روباز و سرباز، باشگاه های ورزشی، آب گرم، یوگا، خدمات سلامتی، خدمات زیبایی و آرایشی، نور درمانی، درمان های سنتی، چترهای خورشیدی و جایگاه آفتاب استفاده نمایید. شاید برایتان جالب باشد تا بدانید که در زمینه رعایت برنامه ورزشی خاص و یا برنامه پزشکی، مجموعه ورزشی هتل این امکان را برای مسافرانش به وجود آورده است که مو به مو برای شما همچون دستور پزشک و یا مربی شما پیش بروند.

در کل این هتل خدمات تفریحی و رفاهی بسیار زیادی برای مسافران خود دارد. در این هتل شما می توانید از تراس اختصاصی برای پیک نیک و یا هواخوری استفاده نمایید. مسافران این هتل می توانند که صبحانه خود را در اتاق میل نمایند و یا البته اگر دوست هم دوست داشته باشند می توانند که به غرفه صبحانه هتل بروند. برای وعده صبحانه می توانید از ساعت 8 صبح تا 11 اقدام نمایید.

رستوران های هتل

رستوران مِل رز: منوی این رستوران در حد یک هتل 5 ستاره، دارای غذاها و دسرهای متنوع و فراوان است. در این رستوران غذاهای آفریقایی، اروپایی و بین المللی را با کیفیت بالایی سرو می کند و معمولا برای وعده صبحانه، نهار و شام باز است. این رستوران تا ساعت 24 شب باز است و خدمات غذایی ارائه می کند.

امکانات اتاق های هتل

همه اجزای اتاق های هتل آفریکن پراید مِل رز آرک ژوهانسبورگ، در عین مجلل و مدرن بودن بسیا راحت و ساده هستند. در واقع در تزئین همه اتاق های این هتل، راحتی کسانی که در آن اقامت می نمایند اصل اول است که البته این اصل در نوع و شکل چیدمان این اتاق ها نیز رعایت شده است.

از جمله دیگر امکانات این هتل که می توانیم برای شما بیان نماییم عبارتند از: دستگاه تصفیه و تنظیم هوا که به صورت اتوماتیک کنترل می شوند، تلفن، رادیو، اینترنت پر سرعت رایگان، میز کار، تلویزیون صفحه تخت ماهوره ای، دستگاه پخش موزیک، سرویس بهداشتی مخصوص، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوآر، حمام، حوله تمیز و در کل امکاناتی مناسب دیگر از جمله امکانات اتاق های این هتل می باشند.

اتاق های هتل

  • اتاق های استاندارد با نمای شهر (Standard Room with City View): مساحت این اتاق ها 33 متر است و دارای 1 تخت 2 نفره است و ظرفیتش برای 2 نفر مناسب است.
  • اتاق های اکزکیتیو با دید پارک و شهر (Executive Room with Park View and Lounge Access): مساحت این اتاق ها 46 متر است و دارای یک تخت 2 نفره بزرگ است و ظرفیتش برای 2 نفر مناسب است.
  • سوئیت با دید پارک (Suite with Park View and Lounge Access): مساحت این اتاق ها 30 متر است و دارای 1 تخت 2 نفره بزرگ است و ظرفیتش برای 2 نفر مناسب است.
  • سویئت پرمیوم (Premium Suite with Lounge Access): مساحت این اتاق ها 46 متر است و دارای 1 تخت 2 نفره بسیار بزرگ است و ظرفیتش برای 2 نفر مناسب است.
  • سوئیت 2 تخت خوابه (Three-Bedroom Suite): مساحت این اتاق ها 260 متر است و دارای 3اتاق خواب است که در یکی از آن ها 2 تخت یک نفره و در 2 اتاق دیگر یک تخت 2 خوابه بسیار بزرگ قرار گرفته است.

فاصله هتل آفریکن پراید مِل رز آرک ژوهانسبورگ تا جاذبه های ژوهانسبورگ

  • شهر طلا: این منطقه، 10 کیلومتر دورتر بوده که 17 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • تپه قانون اساسی: این منطقه 1 کیلومتر دورتر بوده که 5 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • پارک تفریحی گلد ریف سیتی: این پارک 3 کیلومتر دورتر بوده که 7 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • منطقه مابوننگ: این منطقه معروف 5.4 کیلومتر دورتر بوده که است و 14 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • موزه ملی تاریخ نظامی آفریقای جنوبی: این موزه تاریخی 3.3 کیلومتر دورتر بوده که 12 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • موزه خانه ویکتوریایی لیندفیلد: این موزه 5.3 کیلومتر دورتر بوده که 15 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • خانه نلسون ماندلا: این مجموعه 5.5 کیلومتر دورتر بوده که 20 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • گهواره نوع بشر: این مجموعه 4.3 متر دورتر بوده که 15 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.

موقعیت هتل آفریکن پراید مِل رز آرک ژوهانسبورگ

می توانید موقعیت مکانی هتل آفریکن پراید مِل رز آرک ژوهانسبورگ را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

1 Melrose St, Melrose, Johannesburg, 2196, South Africa

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1840

به "تور آفریقای جنوبی: معرفی هتل آفریکن پراید مِل رز آرک ژوهانسبورگ ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی: معرفی هتل آفریکن پراید مِل رز آرک ژوهانسبورگ ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید