عجیب ترین استخرها در سراسر جهان

به گزارش مجله بابلسر، همواره شنا کردن یکی از سرگرمیات لذت بخش برای بیشتر مردم بوده، مخصوصا اگر در مکان های حیرت انگیز باشه و از برترین استخرهای دنیا، بسیار دلچسبه. هتل هایی در سراسر دنیا هستن که بسیار فوق العاده و منحصر به فردن و شاید شبیه به آنها رو هیج جای دیگه نتونید تجربه کنید. استخرهایی زیبا و عجیب که لذت سرگرمی و شنا رو برای مهمانان چند برابر میکنه، فراموش نشدنیه. هتل هایی با استخرهای فوق العاده از استخر دبی که در محاصره کوسه هاست گرفته تا استخری بر بلندترین نقطه که شهر زیر پاتون قرار گرفته. پس با خبرنگاران همراه باشید برای معرفی برترین استخرهای دنیا...

عجیب ترین استخرها در سراسر جهان

1) هتل لاپیوریفیکادورا، پوئبلا، مکزیک (La Purificadora, Puebla,Mexico)

لاپیوریفیکادورا در پوئبلا مکزیک زمانی برای تصفیه آب بوده. استخر شیشه ای آن از میان رستوران هتل عبور می نماید و بر مرکز شهر مشرف است. این مکان زیبا جز میراث جهانی یونسکو به شمار میاد و از برترین استخرهای جهان محسوب میشه.

2) هتل ترمزو، ایتالیا (The Grand Hotel Tremezzo, Tremezzina,Italy)

استخری که احساس شنا رو در رودخونه به گردشگران هدیه میده. هتل بزرگ ترمزو در ترمزینا ایتالیا قرار داره و استخر شناوری در رودخونه کومو می باشد که فراموش نشدنیه و از برترین استخرهای جهانست.

3) هتل استندرد هتل داوتون، لوس آنجلس (Standard Hotel Downtown,LA)

استخر هتل استندرد هتل داوتون لوس آنجلس بر بلندترین قسمت هتل قرار گرفته و نمایی مشرف به زیبایی های شهر داره. در کنار استخر یک کافه و یک رستوران وجود داره.

4) هتل اوبروی اودایویلاس، ادی پور، هند(Oberoi Udaivilas Hotel, Udaipur, India)

چشم انداز ای شگفت انگیز در استخر هتل اوبروی اودایویلاس در اودی پور در هند، که به وسیله استخر بی نهایتش احاطه شده و هیچ وقت لذت شنا کردن در این دریاچه پیچ در پیچ رو از دست ندهید و از برترین استخرهای جهان به شمار میاد.

5) هتل مالن هات اسپرینگ، اردن (Ma In Hot Spring Hotel,Jordan)

استخر هتل مالن هات اسپرینگ در اردن یک استخر طبیعیه که استخر در پایین آبشاری قرار گرفته که آب گرم آن لذت شنا رو چند برابر میکنه.

6) هتل دابلیو میامی، میامی (W Miaami, Miami)

استخر بزرگ و بی سرانجام هتل دابلیو میامی با طول 65 متر با چشم انداز ای بی نظیر از زیبایی های خلیج داره که بسیار لذت بخشه.

7) هتل یونیک، سائوپائولو، برزیل(Hotel Unigue, Sao Paula, Brazil)

استخری با سیستم صوتی شگفت انگیز و رنگ قرمز در هتل یونیک در سائوپائولو برزیل که لذت شنا کردن رو چندبرابر میکنه.

8) هتل لکرینز و اسپا، وله، سوئیس (LeCrans Hotel and Spa ,Valais, Switzerland)

برترین سرگرمی بعد از اسکی و یک روز سرد، شنا در استخر آب گرم هتل لکرینز و اسپا در وله در سوئیس است. اطراف استخر محیطی بی نظیر از توده های یخ از کوه های آلپ برای شما فراهم شده که بسیار هیجان انگیزه و از بی نظیرترین استخرهای جهانِ

9) هتل چاکلت، سنت لوسیا (Hotel Chocolat, St. Lucia)

استخری حیرت انگیز روبه روی کوه آتشفشانی پتی پیتون قرار داره که طبیعتی شگفت انگیز داره و در هتل چاکلت در جزیره سنت لوسیا که از کوارتز مشکی ساخته شده واقع شده و از برترین استخرهای جهانست.

10) هتل هنگینگ گاردنز بالی، بالی (Hanging Gardens Bali, Bali)

احساسی هیجان انگیز بر فراز درختان شناور رو فقط در استخر هتل هنگینگ گاردنز بالی میتونید تجربه کنید و این استخر بر فراز جنگل های بارانی بالی چشم انداز ای فوق العاده داره.

11) اقامتگاه چهار فصل، تانزانیا (Four Seasons Lodge, Tanzinia)

شنا کردن در کنار دیدنی فیل ها و زرافه ها که درست در مقابل شما در حال حمام کردن هستن، شگفت انگیزه و فقط این چشم انداز رو در اقامتگاه چهارفصل در پارک ملی سرنگتی در تانزانیا میتونید دیدن کنید.

12) هتل آتلانتیس، دبی (Atlantis, Palm Dubai)

عبور از میان تونل شفافی که در محاصره تالاب کوسه واقع شده بسیار هیجان انگیزه، مخصوصا سوار بر یک تیوپ باشی و با حمله کوسه ها روبرو بشی که هیجان رو دو برابر میکنه. پس این تجربه رو در پارک آبی هتل آتلانتیس دبی تجربه کنید.

13) اقامتگاه هوم استید، یوتا (Homestead Resort, Utah)

شنا یا غواصی در استخری که در آن یک غار زیر زمینی وجود داره، با گرمایش زمین گرم میشه و فقط این تجربه رو در اقامتگاه هوم استد در پارک سیتی، یوتا رو از دست ندین.

14) هتل ایندیگو، هنگ کنگ (Indigo, Hong Kong)

هیچ حسی بهتر از شنا کردن در طبقه 229 هتل ایندیگو نیست. شنا کردن در استخر شیشه ای بی سرانجام که هم میتوانید افق آسمان هنگ کنگ رو نگاه کنید و هم مردمی که در خیابان در حال راه رفتن هستن. این تجربه فراموش نشدنی رو از دست ندهید.

منبع: همگردی
انتشار: 21 دی 1401 بروزرسانی: 21 دی 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 2010

به "عجیب ترین استخرها در سراسر جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین استخرها در سراسر جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید