صلیب ماژلان سیبو؛ جاذبه معروف و مشهور فیلیپین، عکس

به گزارش مجله بابلسر، این همان اتفاقی است که برای صلیب ماژلان سیبو افتاده است. صلیب ماژلان جاذبه بسیار مشهوری در شهر است که به خاطر تقدس و ارزش تاریخی خود، همه ساله عده زیادی را مسحور تماشای خویش می سازد. به طوری که گفته می گردد، هدف اول و آخر عده زیادی از خرید بلیط هواپیما سیبو صرفا تماشای Magellans Cross و پی بردن به ارزش تاریخی این مکان است.

صلیب ماژلان سیبو؛ جاذبه معروف و مشهور فیلیپین، عکس

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور ارزان فیلیپین همراه باشید.

چرا بازدید از صلیب ماژلان سیبو پیشنهاد می شود؟

صلیب ماژلان یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری شهر سیبو بوده و نقش مهمی در تاریخ کشور فیلیپین دارد.

گفته می شود که صلیب ماژلان سیبو خاصیت شفا بخش و معجزه آسا دارد.

صلیب ماژلان در منطقه پر رفت و آمدی واقع شده و اطراف آن پر از رستوران ها و غذاهای خیابانی است.

فاصله مکانی این صلیب با چندین جاذبه تاریخی سیبو بسیار کم است.

صلیب ماژلان سیبو بار سنگینی از تاریخ این شهر را به دوش می کشد. گفته می شود که این صلیب توسط گروهی از کاشفان اسپانیایی پرتغالی به رهبری ماژلان در شهر سیبو بر زمین نهاده شده است. در واقع بنا شدن صلیب ماژلان در سیبو نشانگر ورود کاشفان به این شهر است که تاریخ دقیق آن به 15 مارس 1521 میلادی باز می شود.

از طرفی دیگر، این روز را شروع گرایش مردم سیبو به دین مسیحیت می نامند. جالب است بدانید که بر اساس باورهای رایج در شهر سیبو، این صلیب خاصیت شفابخش دارد. بنابراین صلیب اصلی که توسط خود ماژلان پایدار شده بود، به عنوان توسط مردم به مرور کنده شد. از این رو، دولت محلی تصمیم گرفت که صلیب اصلی را در داخل یک صلیب دیگر قرار دهد تا مانع آسیب رسیدن به آن شود. البته شایعاتی هم هست که ادعا دارند صلیب اصلی پس از مرگ ماژلان از بین رفت و ناپدید شد.

معماری صلیب ماژلان سیبو

جدا از اینکه صلیب ماژلان زیبایی و اهمیت خاصی در شهر سیبو دارد، این صلیب در داخل یک مکان جذاب قرار گرفته که اصطلاحا به آن کیوسک می گویند. معماری این کیوسک به نحوی است که کاملا آن را به یک سمبل و نماد در شهر تبدیل نموده و تصویرآ را در ذهن بازدیدکنندگانش برای همواره ماندگار می نماید. بر روی سقف این کیوسک نقاشی های بسیار جالبی کشیده شده است. نقاشان این مکان سری جوسول و جسا روآ نام دارند که البته اطلاعات چندانی از کیستی این افراد در دست نیست.

هزینه و زمان پیشنهادی بازدید از صلیب ماژلان چه قدر است؟

برای ورود به داخل کیوسک صلیب ماژلان و تماشای این صلیب هزینه چندان زیادی از مسافران اخذ نمی شود. معمولا این هزینه چیزی در حدود 100 پزوی فیلیپین است. با پرداخت ورودیه صلیب ماژلان سیبو، شما می توانید بیش از 1 ساعت از زمان سفر خودتان را به تماشای این صلیب، کسب آگاهی در خصوص آن و هیچ بازدید از نقاشی های کشیده شده بر بالای آن اختصاص دهید و اطلاعات بسیار جالبی برای خودتان به دست آورید.

فصل مناسب برای بازدید از صلیب ماژلان سیبو چه زمانی است؟

بر خلاف بسیاری از شهرهای دنیا، بهترین فصل برای سفر به سیبو زمستان است. زیرا در این فصل، روزهای سیبو دارای آفتابی دلنشین بوده و شب هایش نیز خنکی جالبی دارد. گفتنی است که بهتر است شما بازدید خودتان از صلیب ماژلان را به آخر هفته های مسیحیان یعنی شنبه ها و یکشنبه ها موکول نکنید. زیرا در این روزها اطراف صلیب بسیار شلوغ می شود.

چگونه به صلیب ماژلان سیبو برویم؟

وسیله های نقلیه و روش های بسیار زیادی برای دسترسی به صلیب ماژلان در شهر سیبو وجود دارد. تاکسی های شهر با دریافت 250 پزوی فیلیپین شما را از فرودگاه سیبو و یا سایر نقاط شهر به این جاذبه پربازدید و مشهور خواهند رساند. تورهای متنوعی نیز دائما در سیبو برگزار می شود که بازدید از صلیب ماژلان بخش جدایی ناپذیر همه آنهاست. البته برای رفتن به این مکان از هتل خودتان، بهتر است خودرو کرایه نکنید. زیرا پارکینگی در نزدیکی های صلیب ماژلان وجود ندارد.

در نزدیکی صلیب ماژلان سیبو از چه جاذبه های دیگری می توان بازدید کرد؟

مجسمه ویسنته راما: 50 متر

موزه بی پی آی: 100 متر

پارک سنیور سیتیزن: 250 متر

موزه باسیلیکا دل سانتو نینو: 300 متر

پارک ماژلان: 500 متر

کلیسای روزاریو پاریش: 1.7 کیلومتر

چه هتل هایی در نزدیکی صلیب ماژلان سیبو برای اقامت وجود دارد؟

هتل سامپاگیتا سوئیتس: 400 متر

هتل فورتونا: 400 متر

هتل رد دورز: 700 متر

هتل وان سنترال: 900 متر

هتل کراون رجنسی: 2 کیلومتر

هتل رادیسون بلو: 3.3 کیلومتر

چه رستوران ها و غذاخوری هایی نزدیک به صلیب ماژلان سیبو هستند؟

رستوران مای جوی: 450 متر

رستوران کلار: 750 متر

رستوران اور پلیس: 850 متر

کافه رستوران دا بنگ: 1 کیلومتر

رستوران ادانز فود: 1 کیلومتر

رستوران جاز چیلین: 2 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1456

به "صلیب ماژلان سیبو؛ جاذبه معروف و مشهور فیلیپین، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صلیب ماژلان سیبو؛ جاذبه معروف و مشهور فیلیپین، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید