سرای قهوه عامری ها: لذت یک فنجان آرامش در فضای سنتی

به گزارش مجله بابلسر، سرای قهوه عامری ها، کافه این خانه تاریخی است که فضایی سنتی با دکوراسیون مدرن و همخوان با محیط دارد. با گزارش خبرنگاران از این کافه زیبا در کاشان همراه باشید.

سرای قهوه عامری ها: لذت یک فنجان آرامش در فضای سنتی

معرفی

خانه عامری ها یکی از خانه های تاریخی زیبا در کاشان است که همه روزه میزبان تعداد زیادی جهانگرد ایرانی و خارجی است. چنین مکانی که از نظر شمار جهانگردهای مراجعه کننده، دارای اهمیت بالایی است، باید دارای امکانات رفاهی کاملی باشد. خانه عامری ها دارای یک رستوران سنتی و یک کافه است. در گزارش هفته قبل به معرفی رستوران این خانه تاریخی پرداختیم که می توانید این مطلب را در لینک مقابل ببینید. اما نام کافه این محل سرای قهوه عامری ها است. این کافه محیطی بسیار زیبا دارد. معماری سنتی این خانه تاریخی حفظ و بازسازی شده است. دکوراسیون این کافه هم مدرن صورت گرفته است، اما با محیط کافه کاملا تطبیق دارد. خوردنی های سرای قهوه عامری ها بسیار با کیفیت و خوشمزه هستند و نکته جالب و قابل تحسین هم سفارشی بودن همه ظرف های این کافه است که لوگوی کافه روی آن ها حک شده است و حتی روی شکلات هایی که با نوشیدنی ها سرو می گردد هم این لوگو را می بینید. در ادامه می توانید تصاویر خبرنگاران از محیط سرای قهوه عامری ها را ببینید.

سرای قهوه عامری ها کجاست؟

خانه عامری ها در محله سلطان میراحمد کاشان، در خیابان علوی و در کنار حمام سلطان میراحمد قرار گرفته است.

موقعیت سرای عامری ها روی نقشه

چی بخوریم؟

در سرای قهوه عامری ها انواع و قهوه و سایر نوشیدنی ها گرم، چای و دم نوش، نوشیدنی ها خنک و کیک و دسر با کیفیتی مطلوب به شما ارائه می گردد.

امکانات

این کافه دارای امکاناتی مثل اینترنت بی سیم، سرویس بهداشتی، پارکینگ، جای پارک و فضای خارجی برای نشستن است. رده قیمتی این کافه، میان رده است. ما به شما توصیه می کنیم اگر به سرای عامری ها سر زدید برای برطرف خستگی به این کافه هم سری بزنید.

اگر قبلا به سرای قهوه عامری ها رفته اید، تجربه خود را با خبرنگاران و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1767

به "سرای قهوه عامری ها: لذت یک فنجان آرامش در فضای سنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرای قهوه عامری ها: لذت یک فنجان آرامش در فضای سنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید