راهنمای سفر به سارانسک برای مسافران جام جهانی

به گزارش مجله بابلسر، در سفر به سارانسک، کجا غذا بخوریم؟

Otmennaya Pelmennaya از معروف ترین رستوارن های سارانسک

سارانسک در زمینه خوراک، گزینه های زیادی را روی میز ما می گذارد. اگر می خواهید یک غذای درجه یک بخورید بهتر است رستوران پیشنهادی راهنمای سفر به سارانسک را جدی بگیرید.

راهنمای سفر به سارانسک برای مسافران جام جهانی
فضای صمیمی و دلچسب داخلی Otmennaya Pelmennaya

در دوران جام جهانی روسیه 2018 رستوران های سارانسک جای سوزن انداختن ندارد، به همین دلیل دست رد به هیچ کدام نزنید، اما اگر می خواهید برترین را انتخاب کنید، پلامنای برترین است. اگر در پی یک غذای سریع و مقرون به صرفه هستید به Otmennaya Pelmennaya در شماره 31 خیابان Sovetskaya بروید. جایی خاص، اما مقرون به صرفه. در این جا برترین غذاهای سنتی روسیه سرو می شوند. این جا برای خوردن یک ناهار یا شام بی نظیر است و در عین حال مناسب برای با در نظر گرفتن هزینه ها.

برترین کافه ها و رستوران های سارانسک برای یک نوشیدنی دلچسب

برای کسانی که برای تماشا مسابقه ها به صورت زنده و در ورزشگاه ها توانستند برنامه ریزی نمایند، خبر خوش این است که جاهای زیادی در ساراسنک برای نوشیدن و تماشا بازی وجود دارد. این مغازه های فروش نوشیدنی نه تنها بازی را پخش می نمایند، بلکه غذای خوشمزه و نوشیدنی درجه یک و خنک به شما می دهند.

کافه Rozmarin از دنج ترین مکان های سارانسک

گزینه اول، Rozmarin است که به کافه رزماری هم معروف شده. این کافه در تقاطع Kirillova با Respublikaskaya قرار گرفته است و یکی از مشهورترین جاها برای تماشای مسابقه فوتبال به خاطر وجود صفحه تلویزیون بزرگش است. بعلاوه تنوع نوشیدنی ها در این جا بی نهایت است. دیگر چه می خواهید؟

ProKofii از کافه های سارانسک با بستنی ها و قهوه های مشهور

گزینه دوم برترین جاهای سارانسک برای نوشیدن قهوه پروکافی است. سارانسک، کافه هایی با قهوه های غلیظ دارد که شما را حسابی سرحال می آورد. ProKofii یکی از آن هاست که به علاوه قهوه و چای، منوی صبحانه و ناهار عالی هم دارد.

در راهنمای سفر به سارانسک کجاها را ببینیم و چکار کنیم؟

در راهنمای سفر به سارانسک حتما Cathedral of St.Fyodor Ushakov را جا بدهید

ممکن است جام جهانی روسیه دلیلی باشد که شما به سارانسک رفته اید، اما کارهای زیادی برای انجام دادن و چیزهای زیادی برای تماشا در این شهر وجود دارد که هیچ ارتباطی هم به مسابقات فوتبال ندارد.

وقتی که تیم تان مسابقه ندارد می توانید به کلیسای سنت فئودور اوشاکوف (Cathedral of St.Fyodor Ushakov) بروید. بنایی آبی و طلایی که زیباییش مسحورتان خواهد نمود. این بنا در سال 2006 میلادی تکمیل و در یادبود یکی از فرماندهان بزرگ و مشهور نیروی دریایی روسیه ساخته شد.

چطور به فستیوال هواداری فیفا در سارانسک برویم؟

برای تماشا فستیوال طرفداران فوتبال به میدان Sovetskaya Ploshchad بروید

فستیوال هواداری فیفا در سارانسک پیشنهادی حتی بهتر از ورزشگاه برای شما، در تجربه سفر به روسیه خواهد داشت. به باشگاه طرفداران در Sovetskaya Ploshchad، میدان اصلی شهر، بروید. در این جا می توانید بناهای تاریخی بسیار و یادمان های زیادی ببینید. مطمئن باشید در این فستیوال به شما خیلی خوش خواهد گذشت.

چگونه به ورزشگاه موردوویا برویم؟

ورزشگاه معروف Mordovia در سارانسک

بازدید از ورزشگاه در راهنمای سفر به سارانسک جایگاه مهمی دارد. ورزشگاه موردوویا در لبه شرقی سارانسک قرار گرفته است. همه جا در شهر کوچکی مثل سارانسک به هم نزدیک است و مسافت ها بیش تر با پای پیاده قابل پیمایش است. این مسئله در خصوص ورزشگاه هم صدق می نماید. بنابراین شما می توانید با یک پیاده روی 20 دقیقه ای از Sovetskaya Ploshchad که در مرکز شهر سارانسک است به ورزشگاه برسید.

ایستگاه مترو 2 کیلومتر از شما فاصله دارد. یعنی در حدود 30 دقیقه پیاده روی. اگر حوصله پیاده روی ندارد می توانید در ایستگاه Mokhovaya هربار به میزان 44 مسافر جای خالی هست. این ایستگاه اگرچه 5 دقیقه با ورزشگاه بیش تر فاصله ندارد، اما کل شهر را می شود و برای سفر درون شهر سارانسک می توانید از آن بهره ببرید.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور
انتشار: 13 مرداد 1401 بروزرسانی: 13 مرداد 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1929

به "راهنمای سفر به سارانسک برای مسافران جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به سارانسک برای مسافران جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید