جوراب های سحرآمیز

به گزارش مجله بابلسر، خط فراوریی در یکی از کارخانه های جوراب بافی سوئیس هست که محصول این خط فراوری جوراب های حفاظتی سوئیسی نام دارد. این محصول نسل جدیدی از جوراب هاست که کمپانی جوراب بافی پابرهنه سوئیسی قرار است آن را به بازار عرضه کند.

جوراب های سحرآمیز

به گزارش خبرنگاران، وقتی این جوراب ها را به پا می کنید دیگر نیازی نیست که برای بیشتر گرم شدن پایتان کفش به پا کنید شما بدون اینکه کفش بپوشید می توانید در کوچه و خیابان به راه بیفتید و حتی به کوهنوردی بروید بدون اینکه پاهای شما احساس درد یا سرما کند.

جوراب های محافظتی سوئیسی برترین گزینه برای تجربه پابرهنه راه رفتن است. شاید شما هم جزو آن دسته افرادی باشید که دوست دارید پابرهنه راه بروید اما از ترس اینکه مبادا پاهایتان صدمه ببیند این کار را نمی کنید حالا دیگر با اختراع این جوراب، پاهای شما کاملا حفاظت می گردد و می توانید با خیال راحت بدون پوشیدن کفش هرجا که دلتان بخواهد بروید.

این جوراب مخصوص از 50 درصد ماده کولار که نوعی فیبر از پاراآمیدهای قوی و سبک است، 32 درصد پلی استر، 8 درصد اسپاندکس که نوعی فیبر مصنوعی دارای قابلیت ارتجاعی است و 10 درصد کتان بافته شده است. بعلاوه در بافت این جوراب از پی وی سی های دوستدار محیط زیست استفاده شده که باعث می گردد جوراب در برابر سطح تیز و برنده مثل شیشه خرده مقاومت داشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 خرداد 1402 بروزرسانی: 15 خرداد 1402 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 2073

به "جوراب های سحرآمیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوراب های سحرآمیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید