برترین هتل چهار ستاره مشهد در خیابان امام رضا

به گزارش مجله بابلسر، خیابان امام رضا از خیابان های معروف مشهد بوده که به حرم امام رضا منتهی می گردد. در این خیابان هتل های متعددی وجود دارد که کمترین فاصله را تا حرم دارند. از برترین هتل های چهار ستاره خیابان امام رضا می توان به هتل های شکوه شارستان و الماس 1 اشاره نمود که در ادامه آنالیز شده است.

برترین هتل چهار ستاره مشهد در خیابان امام رضا

با رزرو هتل های مشهد در خیابان امام رضا علاوه بر دسترسی سریع به حرم، می توانید در کمترین زمان به مراکز خرید مانند بازار رضا و رستوران های لوکس در این خیابان دسترسی داشته باشید. با استفاده از سرویس های ویژه هر هتل می توانید در کمترین زمان همراه سالمندان نیز به حرم مطهر مشرف شوید.

هتل شکوه شارستان مشهد

هتل شکوه شارستان از برترین هتل های 4 ستاره ای است که فاصله کمی تا حرم مطهر امام رضا (ع) دارد و شما با کمتر از 10 دقیقه پیاده روی، می توانید به حرم مطهر برسید. بعلاوه، این هتل، به بسیاری از جاذبه های تاریخی و فرهنگی شهر مشهد نزدیک است.

امکانات هتل شکوه شارستان

هتل شکوه شارستان، دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی است که می تواند اقامت شما را آسوده و لذت بخش کند. از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مجموعه آبی: این هتل چهار ستاره مشهد خیابان امام رضا، دارای استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و حمام ترکی است که می توانید از آن ها برای تفریح و افزایش آرامش بهره ببرید.
  • سالن تناسب اندام: هتل شکوه شارستان، دارای سالن تناسب اندام مجهز و مدرن است که می توانید از آن برای ورزش و سلامتی خود بهره ببرید.
  • رستوران و کافی شاپ: 3 رستوران موجود در هتل با ظرفیت های مختلف و غذا های متنوع یکی دیگر از خدمات رفاهی این هتل است؛ بعلاوه، این هتل، دارای کافی شاپی با منوی متنوع و محیطی دلنشین است.

امکانات هتل شکوه شارستان به این موارد محدود نمی گردد و خدمات دیگری همانند اینترنت پرسرعت، پارکینگ و … نیز در اختیار شما قرار می گیرد تا در آسودگی کامل از سفر خود لذت ببرید.

اتاق های هتل شکوه شارستان

هتل شکوه شارستان مشهد، دارای 126 واحد شامل اتاق های یک تخته تا چهار تخته به همراه سوئیت های دو تخته و سه تخته است که با متراژ های استاندارد و مدرن طراحی شده اند. این اتاق ها، دارای امکاناتی مانند تلویزیون ال سی دی، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم اطفاء و اعلان حریق و… هستند. حمام و سرویس بهداشتی همراه با لوازم بهداشتی شخصی در اختیار مهمانان می باشد. منظره اتاق های هتل نیز رو به حرم، رو به فضای سبز و محوطه هتل است. هزینه رزرو یک اتاق دو تخته در هتل شکوه شارستان با صرف صبحانه، ناهار و شام در آذر 1402 حدوداً برابر با 2 میلیون 750 هزار تومان است.

جاذبه های اطراف هتل شکوه شارستان مشهد

این هتل، به بسیاری از جاذبه های تاریخی و فرهنگی شهر مشهد نزدیک است. برای مثال، موزه باغ نادری، مجموعه فرهنگی هنری ملک، مجموعه تاریخی هارونیه و… از جاذبه هایی هستند که با ماشین یا اتوبوس به آن ها دسترسی دارید. علاوه بر این، این هتل، نزدیک به مراکز خرید معروف شهر مشهد است. برای مثال، بازار رضا، بازار سنتی، مرکز خرید الغدیر و غیره از مراکز خریدی هستند که با پیاده روی یا ماشین می توانید به آن ها برسید.

آدرسمشهد، خیابان شیرازی 5، بین حسن زاده آملی 10 و 12 هتل شکوه شارستان
فاصله از حرمحدود 800 متر - 8 دقیقه پیاده روی
تعداد ستارهچهار ستاره

هتل الماس 1 مشهد

هتل الماس 1 مشهد یک هتل چهار ستاره مشهد خیابان امام رضا است و شما با اقامت در این هتل 4 ستاره، با کمتر از 10 دقیقه پیاده روی، به حرم مطهر امام رضا (ع) خواهید رسید. این هتل دارای 163 اتاق و سوئیت با طراحی مدرن و امکانات رفاهی است و خدمات مناسبی را برای تفریح و رفاه مسافرین فراهم نموده است. ما در ادامه این مطلب، بعضی از ویژگی ها و امکانات این هتل را آنالیز می کنیم.

امکانات هتل الماس 1 مشهد

  • رستوران و کافی شاپ: این هتل دارای چندین رستوران و کافی شاپ با ظرفیت های مختلف است که در آن ها غذا های ایرانی، عربی، فست فود و صبحانه های سرد و گرم سرو می گردد.
  • سالن کنفرانس و مهمانی: سالن کنفرانس هتل الماس 1 با 200 نفر ظرفیت برای برگزاری همایش ها، کنفرانس ها، جشن ها و مراسمات مختلف استفاده می گردد.
  • مجموعه آبی: هتل الماس 1 دارای مجموعه آبی شامل استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و حمام ترکی است که برای استراحت و تفریح مورد استفاده مسافرین قرار می گیرد.

هتل الماس 1 بعلاوه دارای امکاناتی مانند سالن تناسب اندام، بازارچه اختصاصی، اینترنت پرسرعت، ترانسفر فرودگاهی و خدمات دیگری است که باعث رضایت بیشتر میهمانان می گردد.

اتاق های هتل الماس 1

هتل الماس 1 مشهد دارای دارای 163 اتاق و سوئیت مجهز و مدرن است که با طراحی زیبا و معماری نوین، احساس آرامش و شادابی را به میهمانان منتقل می نماید. انواع واحد های اقامتی که در این هتل ارائه می گردد شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته کوئین، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، سوئیت یک خوابه چهار تخته، اتاق کانکت چهار تخته و پنج تخته است. برای اسکان در یک اتاق دو تخته در این هتل چهار ستاره مشهد خیابان امام رضا با سرو صبحانه، ناهار و شام در تاریخ آذر 1402 باید مبلغ 3 میلیون و 500 هزار تومان پرداخت کنید.

جاذبه های اطراف هتل الماس 1 مشهد

این هتل نزدیک به بازار رضا و مراکز خرید هفده شهریور است و می توانید از این مراکز برای خرید و تفریح بهره ببرید. علاوه بر این، این هتل نزدیک به بعضی از جاذبه های تاریخی و فرهنگی شهر مشهد است. برای مثال، موزه مشهد، مجموعه فرهنگی هنری ملک و مجموعه تاریخی طوس از جاذبه هایی هستند که با ماشین یا اتوبوس به آن ها دسترسی دارید.

آدرسمشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 4 و 6
فاصله از حرمحدود 634 متر - 5 دقیقه پیاده روی
تعداد ستارهچهار ستاره
منبع: تاپ تراول
انتشار: 27 مهر 1403 بروزرسانی: 27 مهر 1403 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 2162

به "برترین هتل چهار ستاره مشهد در خیابان امام رضا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل چهار ستاره مشهد در خیابان امام رضا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید