بنز و بی ام او حریف این ماشین نشدند، آلمانی ها خودشان این ماشین را سوار می شوند، عکس

به گزارش مجله بابلسر، نام آلمان با صنعت خودرو گره خورده است و بعضی از باکیفیت ترین و مشهورترین خودروهای دنیا ساخت این کشور است. قطعا وقتی قرار باشد از بین برندهایی چون مرسدس بنز، بی ام و، آئودی و فولکس دست به انتخاب بزنید کار سخت می گردد.

بنز و بی ام او حریف این ماشین نشدند، آلمانی ها خودشان این ماشین را سوار می شوند، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، آلمان را می توان زادگاه صنعت خودروسازی نامید چرا که اولین خودرو در این کشور ساخته شد و هنوز هم بسیاری از باکیفیت ترین و مدرن ترین خودروهای دنیا از این گوشه دنیا بیرون می آیند.

  • عبور ترسناک یک سیارک بزرگ به میزان ساختمان 8 طبقه از کنار زمین

  • صداهایی که از اعماق زمین به گوش می رسد

  • بن سلمان روند پیشرفت نئوم را به تصویر کشید

در این میان یک خودرو در میان مردم آلمان محبوب تر از بقیه است، فولکس گلف جی تی آی. دهه ها از حضور فولکس گلف جی تی آی می گذرد و این ماشین همچنان یکی از محبوب ترین ماشین های آلمانی در دنیا است. تا اینجای سال 2023 نیز گلف جی تی آی عنوان پرفروش ترین خودروی بازار آلمان را در اختیار دارد.

گلف جی تی آی

کمپانی خودروسازی فولکس با معرفی گلف آغازگر ژانر خودروهای هاچبک را در دنیا بود. ژانری که خیلی زود در دنیای خودرو پرطرفدار شد و قطعا گلف جی تی آی همیشه گل سر سبد خودروهای هاچبک بوده است.

مدل 2023 این ماشین با یک موتور 2 لیتری 241 اسب بخار نیرو فراوری می نماید که با یک گیربکس 6 سرعته دستی و در نمونه اتوماتیک با یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه این نیرو را به چرخ های جلوی ماشین منتقل می نماید.

گلف در مدل جی تی آی 2023 دست به اصلاح سیستم تعلیق زده است که با کنترل الکترونیکی جلوی لغزش ماشین را می گیرد. به این ترتیب به لطف افزایش قدرت موتور و سیستم کنترل الکترونیکی تازه نه تنها ماشین در مسیر مستقیم سریع تر از مدل های قدیمی تر است که در مسیرهای چالش برانگیز و حتی در پیست مسابقه تجربه ای لذت بخش برای راننده فراهم می نماید.

گلف جی تی آی تا اینجای سال 2023 در فهرست 10 ماشین پرفروش آلمان رتبه نخست را در اختیار دارد و بالاتر از ماشین هایی چون اپل کورسا، تسلا و مرسدس سی کلاس قرار گرفته است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 مهر 1402 بروزرسانی: 20 مهر 1402 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 2115

به "بنز و بی ام او حریف این ماشین نشدند، آلمانی ها خودشان این ماشین را سوار می شوند، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنز و بی ام او حریف این ماشین نشدند، آلمانی ها خودشان این ماشین را سوار می شوند، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید