بازیگر سینما: مثل مرده متحرک هم باشیم باید کار کنیم

به گزارش مجله بابلسر، علیرضا استادی بازیگر سینما و تلویزیون بیان نمود که همواره به حضور در فیلم های کوتاه علاقه داشته است.

بازیگر سینما: مثل مرده متحرک هم باشیم باید کار کنیم

علیرضا استادی بازیگر سینما و تلویزیون درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: چندی پیش دچار بیماری کرونا شده بودم اما خدا را شکر با دعای خیر مردم بهبود پیدا کرده ام و در حال حاضر مشغول فعالیت هستم. بازیگری یکی از شغل های حساسی است که جایگزینی برایش نیست حتی اگر مرده متحرک هم باشیم باید بتوانیم سرحال شویم و کارمان را ادامه بدهیم به همین ترتیب یکی دو ماه دیگر در سریال خودخواسته به کارگردانی علیرضا بذرافشان و به تهیه کنندگی امیرحسین طالبی کاشانی و سعید سالرزهی به انتها می رسد. امیدوارم هرچه زودتر کارهای فنی آن هم تمام شود و در فصل پاییز شاهد پخشش باشیم.

وی اضافه کرد: این روزها 2 فیلم کوتاه در بسته هفت گروه سینمایی هنر و تجربه در حال اکران دارم که یکی از آنها با نام قطعه 85 به کارگردانی شهرام مسلخی است و دیگری سقف کاذب نام دارد که به کارگردانی محسن نجفی مهری ساخته شده است.

استادی بیان نمود: به شخصه معتقدم پایه های سینمای حرفه ای از طریق بچه های فیلم کوتاه و جوانان ریخته شده است؛ کسانی که فیلم های تجربی می سازند و در این حوزه فعال هستند من هم به فیلم های کوتاه علاقه وافری دارم چون سوژه های خاص و هنری دارند. در این چند وقت هم بچه های فیلم کوتاه لطف کرده و از من دعوت کرده اند که در آثارشان حضور داشته باشم.

این بازیگر ادامه داد: قطعه 85 یکی از آثار خاص آقای مسلخی است که بعد از ساخت یک فیلم بلند به سراغ قطعه 85 آمده و به نظرم فیلم خوبی از آب درآمده، سقف کاذب هم از طریق کارگردانی جوان اما کاربلد ساخته شده است من هم این سعادت را داشتم که در کنار این گروه حرفه ای باشم.

استادی در انتها با بیان اینکه مشغول بررسی چند پیشنهاد کاری است، بیان نمود: فیلم سینمایی بی آبان ساخته مهرداد کوروش نیا را هم در انتظار اکران دارم که امیدوارم شرایط برای نمایش موفقش پیش بیاید.

منبع: همگردی
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1582

به "بازیگر سینما: مثل مرده متحرک هم باشیم باید کار کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر سینما: مثل مرده متحرک هم باشیم باید کار کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید