از زمین گیر شدن شاهین در نقش دنیا تا عکس یادگاری بچه ها دیالیزی

به گزارش مجله بابلسر، خبرنگاران/اصفهان ملاقات دو تیم فوتبال سپاهان اصفهان و شاهین شهرداری بوشهر عصر امروز از ساعت 16:25 در استادیوم نقش دنیا برگزار گردید.

از زمین گیر شدن شاهین در نقش دنیا تا عکس یادگاری بچه ها دیالیزی

ملاقات دو تیم فوتبال سپاهان اصفهان و شاهین شهرداری بوشهر در چارچوب هفته شانزدهم عصر امروز در استادیوم نقش دنیا برگزار گردید که در سرانجام شاگردان امیر قلعه نویی با نتیجه 5 بر صفر پیروز این ملاقات شدند.

سپاهان در این ملاقات با ترکیب پیغام نیازمند، سعید آقایی، محمدرضا مهدی زاده، گئورگی گولسیانی، رضا میرزایی، محمد محبی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و کی روش استنلی به میدان رفت.

شاهین شهرداری بوشهر نیز با ترکیب ماکسیما کویلیتایا، لوکا گادرانی، مرتضی غلامعلی تبار، بهروز نوروزی، سلمان بحرانی، بهمن سالاری، امیرحسین موسی زاده، حسین مالکی، دانیال مومنی، حسن نجفی و محمدصادق بارانی به مصاف سپاهان رفت.

به گزارش خبرنگاران، سپاهانی ها در حالی که میزبان شاهین شهرداری بودند که این تیم در قعر جدول لیگ برتر ایران ایستاده است.

زردپوشان اصفهانی بازی را بهتر از حریف خود آغاز کردند.

با اخراج بازیکن شاهین شهرداری بوشهر فشار سپاهان بر روی دروازه این تیم بیشتر شد و در دقیقه 21 محمدرضا حسینی با یک سانتر دقیق توپ را بر روی دروازه شاهین ارسال کرد تا محمد محبی با یک ضربه سر نخستین گل سپاهان را به ثمر برساند.

اما، باز هم سپاهان فشار خود را حفظ کرد و در دقیقه 30 ارسال بازیکن سپاهان روی محوطه جریمه با ضربه سر سعید آقایی همراه بود و در ادامه استنلی با یک ضربه راحت دومین گل سپاهان را به ثمر رساند.

در حالی که نیمه نخست رو به سرانجام بود، در دقیقه 43 سجاد شهباززاده با یک نفوذ از کنار زمین توپ را بر روی دروازه شاهین فرستاد تا باز هم کی روش با یک ضربه سر دروازه شاهین را باز کند.

سپاهان در نیمه دوم نیز تیم برتر زمین بود و فرصتی به حریف جنوبی خود برای جبران نداد.

سپاهانی ها به دنبال بالا بردن تفاضل گل خود در جدول لیگ برتر بودند و حملات پردامنه را بر روی دروازه شاهین داشتند.

در دقیقه 76 سپاهان صاحب یک ضربه کرنر شد که این موقعیت را محمدرضا حسینی بر روی دروازه شاهین شهر تا پرنده سپاهان کی روش استنلی بالاتر از بقیه بازیکنان به این توپ ضربه بزند و چهارمین گل سپاهان را به ثمر برساند.

محمد کریمی که نیمه دوم به میدان آمده بود، با یک ضربه فنی و حساب شده از نیمه زمین پنجمین گل سپاهان در این ملاقات را به ثمر رساند.

در ادامه سپاهان باز هم موقعیت گلزنی داشت، اما نتوانست تعداد گل های خود را بیشتر از این کند و بازی با نتیجه پنج بر صفر به سرانجام رسید.

حواشی این ملاقات به توضیح زیر است:

عزت الله پورقاز که به دلیل پارگی رباط صلیبی نمی تواند بازی نمی نماید پیش از آغاز بازی در کنار زمین حاضر شد و با بازیکنان به خوش و بش کرد.

امیر قلعه نویی و کادر فنی سپاهان به سمت سرمربی شاهین و کادر فنی این تیم رفتند و با یکدیگر خوش و بش کردند.

هنگام آغاز بازی بازیکنان سپاهان به همراه بچه ها دیالیزی وارد زمین شدند. در ادامه امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان با این بچه ها عکس یادگاری گرفت.

امید نورافکن که در تمرین تیم امید تعیین شد مصدوم است در ترکیب اصلی سپاهان حضور ندارد و از روی نیمکت بازی را نظاره می نماید.

تمام عکاسان پشت دروازه تیم شاهین نشسته بودند.

طرفداران سپاهان عزت الله پورقاز بازیکن تیم خود را در این بازی به شدت تشویق می کردند.

محمد محبی که فصل گذشته مهاجم تیم شاهین شهرداری بوشهر بود پس از گلزنی برابر تیم سابق خود خوشحالی نکرد.

در نیمه دوم طرفداران سپاهان امید نورافکن خود را مورد تشویق قرار می دادند.

تعداد تماشاگران این بازی 6 هزار و 500 نفر از سوی باشگاه سپاهان اعلام شد.

پس از به ثمر رساندن گل پنجم سپاهان توسط محمد کریمی که از میانه زمین به سوی دروازه شاهین شلیک کرد و توپ گل شد تمام بازیکنان دوره این بازیکن حلقه زدند و به خوشحالی پرداختند.

در سرانجام بازی بازیکنان سپاهان باز هم به سوی طرفداران سپاهان رفتند و به تشویق ایسلندی پرداختند. همچنین امیر قلعه نویی مورد تشویق طرفداران نهاده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 250

به "از زمین گیر شدن شاهین در نقش دنیا تا عکس یادگاری بچه ها دیالیزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از زمین گیر شدن شاهین در نقش دنیا تا عکس یادگاری بچه ها دیالیزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید