شروع ساخت پارک 20 هکتاری در دگایران سنندج

به گزارش مجله بابلسر، شهردار سنندج از شروع احداث پارک تفریحی، فرهنگی و ورزشی در دگایران سنندج اطلاع داد و گفت: این پارک در محدوده مابین بلوار نظام مهندسی و جنب آپارتمانی های مسکن مهر در دگایران و در زمینی به مساحت 20 هکتار در حال احداث است.

شروع ساخت پارک 20 هکتاری در دگایران سنندج

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، حشمت اله صیدی اظهار کرد: احداث اماکن تفریحی و ورزشی و همچنین احداث پارک ها و تفرجگاه ها در ارتقای سطح سلامت شهروندان و پرکردن اوقات فراغت شهروندان به ویژه جوانان بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به این که در راستای توسعه سرانه فضای سبز و ساماندهی بعضی از معابر اصلی سطح شهر سال98، 123 هزار متر مربع فضای سبز در نقاط مختلف سطح شهر احداث شد، گفت: با برنامه ریزی های اجرا شده احداث فضاهای سبز و پارک های درون محلی در اولویت برنامه های این شهرداری قرار گرفته است.

شهردار سنندج اضافه نمود: یکی از مکان های که پتانسیل احداث مکان تفریحی ورزشی را داشت زمین واقع در مابین بلوار نظام مهندسی و جنب آپارتمان های مسکن مهر دگایران است که سال گذشته این محدوده با عنوان کوچکه ره ش نهال کاری شد.

صیدی با اشاره به اینکه زمین این محدود 20 هکتار است که با طراحی صورت گرفته عملیات احداث پارک تفریحی، ورزشی و فرهنگی توسط شهرداری منطقه سه شروع شده است، یادآور شد: احداث سکوها و نشیمنگاه برای استراحت شهروندان به تعداد 40 سکو در محدوده این پارک در حال احداث است.

وی اعلام کرد: در راستای اجرای فعالیت ها و برگزاری مراسم فرهنگی آمفی تائتر روباز به گنجایش 700 نفره احداث خواهد شد، اظهار کرد: راستای توسعه ورزش همگانی و ارتقای سطح سلامت شهروندان احداث زمین ورزشی چند منظوره، راستا دوچرخه سواری کوهستان، سایت صخره نوردی و همچنین راستا پیاده روی احداث خواهد شد.

شهردار سنندج با اشاره به اینکه ایجاد جاده دسترسی در2 راستا و همچنین احداث پارکینگ در راستا پایین دست این پارک از دیگر اقدامات در راستای احداث این پارک زیبا است، گفت: کاشت نهال و همچنین نورپردازی این پارک از جمله دیگر اقدامات شهرداری منطقه سه برای تکمیل این پارک است.

وی یادآور شد: امیدواریم با کوشش شبانه روزی بتوانیم در انتها فصل عمرانی سال 99 این پارک زیبا را در سنندج به بهره برداری برسانیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 659

به "شروع ساخت پارک 20 هکتاری در دگایران سنندج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ساخت پارک 20 هکتاری در دگایران سنندج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید