یکبار دیگر سقف برداشت از خودپردازها تغییر کرد

به گزارش مجله بابلسر، خبرنگاران: سقف برداشت از خودپردازها که مدتی پیش به 500 هزار تومان افزایش یافته بود، به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به 200 هزار تومان کاهش یافته است.

یکبار دیگر سقف برداشت از خودپردازها تغییر کرد

جهت دریافت خدمات اجرای بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین، سقف برداشت از خودپردازها که مدتی پیش به 500 هزار تومان افزایش یافته بود، به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به 200 هزار تومان کاهش یافته است.

همه ساله در ایام پایانی سال سقف برداشت از خودپردازها با هدف تامین وجه نقد مورد احتیاج مردم افزایش می یافت اما در حال حاضر با هدف پیشگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت مردم، مقرر شده است بار دیگر سقف برداشت از خودپردازها به 200 هزار تومان برگردد. به مدت دو روز سقف برداشت از خودپردازها برابر با 500 هزار تومان بود.

سقف نقل و انتقال از طریق اینترنت بانک و عابربانک و نرم افزار انتقال بانک ها 10 میلیون تومان و سقف نقل و انتقال وجه از طریق اپلیکیشن های پرداخت 3 میلیون تومان است.

همچنین بانک مرکزی طی بیانیه ای به نظام بانکی کشور ابلاغ کرد که اسکناس نو توزیع نکنند چرا که با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا باید از شیوع هر چه بیشتر این بیماری جلوگیری گردد.

بانک مرکزی به بانک ها دستور داده است که همچنین تعدادی از دستگاه های خودپرداز فقط برای خدمات الکترونیکی اختصاص یابد ضمن آنکه این دستگاه ها نیز ضدعفونی شوند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 368

به "یکبار دیگر سقف برداشت از خودپردازها تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکبار دیگر سقف برداشت از خودپردازها تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید