یونکر بر لزوم پیشبرد مذاکرات تجارت آزاد اروپا با آمریکا تاکید نمود

به گزارش مجله بابلسر، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا قرارداد تجارت آزاد اروپا با آمریکا موسوم به تی تی آی پی را از اهمیت بالایی برخوردار دانسته و بر لزوم تداوم مذاکرات در این باره تاکید نمود.

یونکر بر لزوم پیشبرد مذاکرات تجارت آزاد اروپا با آمریکا تاکید نمود

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از دویچه ویرتشافتز ناخریشتن، با وجود انتقادهای فراوان به ادامه فرایند مذاکرات قرارداد تجارت آزاد بین اروپا و آمریکا موسوم به تی تی آی پی، کمیسیون اتحادیه اروپا همچنان بر ادامه این مذاکرات تاکید دارد.

یان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا امروز (یکشنبه) در آستانه آغاز نشست جی 20 در این باره گفت که اتحادیه اروپا طرح روشنی برای این منظور دارد. این قرارداد تجاری برای ما از بالاترین اهمیت برخوردار است.

وی با نگاهی به انگلیس گفت: این کم تر خوب است که کشورهای عضو این اتحادیه به صورت جداگانه بخواهند درباره تجارت آزاد مذاکره نمایند، انگلیس هنوز رسما عضو این اتحادیه با همه قوانین و تعهدات مربوط به آن است.

زیگمار گابریل، معاون صدر اعظم آلمان اخیرا در اظهاراتی مذاکرات درباره قرارداد تجارت آزاد با آمریکا را شکست خورده ارزیابی نموده است. البته صدر اعظم آلمان از این اظهارات معاون خود فاصله گرفته و بر ادامه مذاکرات در این باره تاکید نموده است.

فرانسه و بلژیک نیز اخیرا در مخالفت با تی تی آی پی موضع گیری نموده و خواهان توقف مذاکرات در این باره شده اند.

این در حالی است که ترزا می، نخست وزیر انگلیس در پرواز خود برای شرکت در نشست جی بیست انگلیس را یکی از حامیان و هواداران تجارت آزاد دانست.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 347

به "یونکر بر لزوم پیشبرد مذاکرات تجارت آزاد اروپا با آمریکا تاکید نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونکر بر لزوم پیشبرد مذاکرات تجارت آزاد اروپا با آمریکا تاکید نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید