گزارش عجیب بهداشت جهانی از تعداد مبتلایان به کرونا در کره شمالی

به گزارش مجله بابلسر، طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی همچنان در کره شمالی هیچ مورد ابتلا به کرونا در این کشور مشاهده نشده است.

گزارش عجیب بهداشت جهانی از تعداد مبتلایان به کرونا در کره شمالی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از راشاتودی، سازمان بهداشت جهانی در تازه ترین گزارش خود اظهار داشت که بیش از یک سال پس از شیوع کرونا آمار رسمی ویروس کرونا در کره شمالی همچنان عدد صفر را نشان می دهد.

کره شمالی یکی از معدود کشورهایی است که هیچ گزارشی از ابتلا به ویروس کرونا را گزارش ننموده است؛ ویروسی که تا به امروز بیش از 159 میلیون نفر در سراسر جهان را مبتلا نموده است.

سازمان بهداشت جهانی گزارش نموده که شرایط در این کشور منزوی (که پس از شیوع کرونا منزوی تر نیز شده) تغییری ننموده است. در هفته آخر ماه آوریل از 751 نفر در این کشور تست کرونا گرفته شد . 139 نفر از آنها علائمی مشابه با کرونا داشتند که در نهایت اعلام شد بیماری آنها مشابه با آنفولانزا بوده است.

آمارهای ارائه شده از سوی مقامات کره شمالی با انتقاد کارشناسان در همسایه جنوبی روبرو شده و آنها معتقدند که کره شمالی بیشتر از آنچه به دنبال درمان کرونا باشد تمرکز خود را بر پنهان کاری متمرکز نموده است. این اتهامات با واکنش شدید از سوی کره شمالی روبرو شده است. روزنامه رودونگ سینمون هفته گذشته سئول را متهم کرد که احتمالا در کوشش برای انتشار عامدانه ویروس در داخل کره شمالی بوده است.

با تمام این تفاسیر سازمان بهداشت جهانی به آمارهای رسمی استناد نموده و باتوجه به عدم ثبت هیچگونه فرد مبتلا شده ای به ویروس کرونا در کره شمالی، آمار مبتلایان به کووید-19 در کره شمالی در کمال تعجب همچنان عدد صفر ثبت شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1497

به "گزارش عجیب بهداشت جهانی از تعداد مبتلایان به کرونا در کره شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش عجیب بهداشت جهانی از تعداد مبتلایان به کرونا در کره شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید