کعبی: 2 باخت بد موقع اجازه نداد سهمیه آسیا بگیریم، مقابل پرسپولیس نباید اشتباه کنیم

به گزارش مجله بابلسر، مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان تأکید کرد، این تیم برای موفقیت در ملاقات مقابل پرسپولیس نباید مرتکب اشتباه گردد.

کعبی: 2 باخت بد موقع اجازه نداد سهمیه آسیا بگیریم، مقابل پرسپولیس نباید اشتباه کنیم

عقیل کعبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره ملاقات تیمش مقابل پرسپولیس گفت: ما بازی سختی داریم و پرسپولیس بدون شک تیم بزرگی است که می خواهد در این بازی برنده از زمین بیرون بیاید، ولی ما میزبان هستیم و باید از این شرایط به برترین شکل استفاده کنیم. خوشبختانه از لحاظ فنی و آمادگی بدنی در شرایط مطلوبی هستیم و امیدوارم سه امتیاز را بگیریم.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان در پاسخ به این پرسش که آیا تساوی برابر پرسپولیس برای مس رفسنجان نتیجه راضی کننده ای است، توضیح داد: هر تیمی که وارد زمین مسابقه می گردد برای برد بازی می نماید و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. ما باید مقابل پرسپولیس بدون اشتباه بازی کنیم، چون آنها بازیکنان خطرناک و بزرگی دارند و اگر اشتباه کنیم قطعاً ضربه خواهیم خورد.

وی در خصوص اینکه چرا مس رفسنجان در سه بازی گذشته نتایج ضعیفی گرفته است، گفت: ما در فصل گذشته هم در ابتدای مسابقات چنین شرایطی داشتیم، ولی به مرور زمان نتایج خوبی گرفتیم و حتی این شانس را داشتیم که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم، ولی دو باخت بد موقع اجازه نداد سهمیه بگیریم. ما تیم خوبی داریم و مطمئناً در آینده نتایج بهتری خواهیم گرفت.

کعبی در واکنش به اینکه خیلی ها معتقدند مس رفسنجان هزینه زیادی انجام داده و فشارها از این بابت روی این تیم زیاد است، خاطر نشان کرد: تیم ما آنچنان هم هزینه ننموده است و اگر دقت کنید تمام تیم های لیگ برتر در حد خودشان هزینه نموده و بازیکن گرفته اند. ما هم با صلاحدید کادر فنی بازیکنان جدیدی گرفتیم و مطمئناً در هفته های بعد نتایج خوبی خواهیم گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1712

به "کعبی: 2 باخت بد موقع اجازه نداد سهمیه آسیا بگیریم، مقابل پرسپولیس نباید اشتباه کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کعبی: 2 باخت بد موقع اجازه نداد سهمیه آسیا بگیریم، مقابل پرسپولیس نباید اشتباه کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید