کره شمالی تهدید عظیم برای آمریکا و کره جنوبی است

به گزارش مجله بابلسر، فرمانده نیروهای آمریکا در کره با تکرار ادعاهای پیشین کشورش، پیونگ یانگ را تهدید عظیم واشنگتن و سئول دانست.

کره شمالی تهدید عظیم برای آمریکا و کره جنوبی است

رابرت آبرامز فرمانده نیرو های آمریکا در کره (USFK) امروز (پنج شنبه) مدعی شد کره شمالی همچنان تهدید عظیمی برای آمریکا و کره جنوبی است.

آبرامز همچنین با بیان آنکه واشنگتن امسال دو قابلیت مقابله با موشک های بالستیک کره شمالی را در کره جنوبی مستقر خواهد نمود، مدعی شد: نیرو های آمریکا آمادگی مقابله با هرگونه تهدید را دارند.

این مقام آمریکایی در بیانیه خود در جلسه استماع نیرو های دفاع آمریکایی مستقر در اقیانوس آرام، همچنین اضافه نمود: از سال 2017 تا به امروز هیچ موشک بالستیک قاره پیما یا آزمایش هسته ای انجام نشده است. این بیانگر آن است که آتش بس همچنان پایدار خواهد ماند.

آبرامز سپس مدعی شد: اما کره شمالی همچنان یک تهدید پایدار برای ما به شمار می آید.

او همچنین در ادامه ادعاهای خود اضافه نمود: ادامه دستیابی کره شمالی به سلاح کشتار جمعی و برنامه موشک های بالستیک تهدیدی عظیم برای آمریکا و شرکای ما در منطقه است. ما هیچ تلاشی از سوی کره شمالی برای خلع سلاح و کاهش سلاح هسته ای ندیدیم. کره شمالی همچنان توانمندی های جدیدی از خود نشان می دهد.

کره شمالی در رژه نظامی اخیر خود در امسال دو نوع جدید از موشک بالستیک را به نمایش گذاشته است.

البته آبرامز مدعی شده نمایش این موشک ها نمی تواند به معنای توانایی های کره شمالی باشد و همچنان این سوال وجود دارد که آیا کره شمالی توانایی واقعی ساخت و به پایان رساندن چنین محصولاتی را دارد یا تنها مدعی آن است.، باشگا خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1354

به "کره شمالی تهدید عظیم برای آمریکا و کره جنوبی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره شمالی تهدید عظیم برای آمریکا و کره جنوبی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید