کانادا کمترین نرخ بیکاری در 40 سال اخیر را تجربه کرد

به گزارش مجله بابلسر، خبرنگاران: نرخ بیکاری کانادا در ماه جولای با رسیدن به 5.8 درصد به کمترین رقم از دهه 1970 میلادی به بعد رسید.

کانادا کمترین نرخ بیکاری در 40 سال اخیر را تجربه کرد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایبِنا، نرخ بیکاری ونزوئلا در ماه گذشته میلادی به کمترین رقم در 4 دهه اخیر رسید که علت اصلی آن به افزایش اشتغال زایی بیش از حد انتظار نسبت داده می گردد؛ ضمن اینکه اقتصاد کاناد با قدرت به جلو حرکت می نماید.

در همین حال نرخ بیکاری کانادا در ماه جولای به 5.8 درصد کاهش پیدا کرد که از دهه 1970 میلادی به بعد کمترین رقم محسوب می گردد؛ در حالی که این رقم برای ماه قبل از آن یعنی ژوئن 6 درصد ثبت شده بود.

همچنین در ماه جولای 54 هزار و 100 نفر مشغول به کار شدند و بیشتر آنها تمام وقت هستند که برای دومین ماه متوالی نرخ اشتغالزایی با قدرت پیش می رود؛ ضمن اینکه طی 2 سال اخیر بیش از 600 هزار اشتغال زایی در این کشور انجام گرفته شده و بیم آن می رود که ظرفیت اشتغال زایی در بازار کانادا کاهش پیدا کند و نرخ اشتغال زایی با کُندی پیش رود.

بر پایه این گزارش، بانک مرکزی کانادا نرخ بهره را از سال گذشته میلادی تا به امروز به منظور حفظ تورم و خنک کردن موتور رشد مالی 4 مرتبه افزایش داده و انتظار می رود نرخ بهره تا خاتمه امسال میلادی حداقل یکبار دیگر افزایش پیدا کند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 431

به "کانادا کمترین نرخ بیکاری در 40 سال اخیر را تجربه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا کمترین نرخ بیکاری در 40 سال اخیر را تجربه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید